تلفن همراه

گوشی

February 13, 2013
22:49 چهارشنبه، 25ام بهمنماه 1391
کد خبر: 53303

آغاز بروزرسانی نرم‌افزاری سونی; ارتقا به آندروید 4.1

 

این هفته بروزرسانی نرم‌افزاری برای نخستین سری تلفن‌های هوشمند Xperia، Xperia Tو Xperia V سونی آغاز خواهد شد وXperia TX نیز در ماه آینده بروزرسانی خواهد شد.
 
 
به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) از روابط عمومی سونی در ایران، نرم‌افزار جدید، آندروید ۴٫۱ (لوبیای ژله‌ای) را به همراه چند تغییر و بهبود در ویژگی‌های سونی به همراه خواهد آورد. عرضه نرم‌افزار این ماه و ماه آینده تدوام خواهد یافت.
سونی برای تلفیق نرم‌افزار سونی Xperia با نسحه لوبیای ژله‌ای گوگل برای به وجود آوردن تجربه کاربری بهینه کار کرده است که برخی قابلیت‌های آن در زیر آمده است.
 
ویرایش‌های بروزرسانی شده و حسی‌تر برنامه‌های کاربردی رسانه سونی:
واکمن (WALKMAN)، آلبوم (Album) و Movies 
منوی مرتب و به سادگی در معرض دید به شما اجازه می‌دهد تا تمامی عکس‌ها، ویدیوها و آهنگ‌های خود را در یک مکان ببینید و به آنها دسترسی داشته باشید. لازم به یادآوری نیست که تکنولوژی‌های صوتی و تصویربردای صحه‌گذاری شده توسط سونی، محتوای شما را منحصربفرد می‌سازند.
 
گزینه‌های افزایش یافته برای شخصی‌سازی
تجربه بهسازی شده صفحه خانه برای اداره ویجت‌ها، برنامه‌های کاربردی و میان‌برها…شما  با حداکثر ۷ پنل دسکتاپ، ویجت‌هایی که بطور خودکار تغییر اندازه می‌یابند و پیام‌های هشدار قابل اقدام، قابلیت انعطاف کامل را برای ایجاد رابط کاربری که می خواهید/به آن نیاز دارید، تنها با چند لمس ساده خواهید داشت.
 
جستجو و سازماندهی بهینه شده برنامه‌های کاربردی
مرتب سازی سینی برنامه‌های کاربردی کمی ساده‌تر شده است. تنها کافی است برنامه کاربردی مورد نظر خود را لمس کرده و با فشردن و نگه داشتن آن، آنرا جابجا کرده، به دسکتاپ خود اضافه کنید یا با انداختن آن بر بالای دیگری پوشه‌ای در سینی ایجاد کنید.
ما همچنین عملکرد جدید جستجو در برنامه‌های کاربردی که امکان یافتن برنامه‌ها را آسانتر می‌سازد، اضافه کرده‌ایم.
 
بهبود عملکرد دوربین
ما با افزودن تنظیم صحنه خودکار و گرینه‌ای برای تعویض دوربین پشتی و جلویی با تنها یک لمس، هم برای عکاسان حرفه‌ای و هم برای کسانی که به تازگی شروع به عکس‌برداری کرده‌اند، ویزور حسی‌تری افزوده‌ایم.
 
Google Now
Google Nowبا تلفیق قدرت جستجوی گوگل و پروفایل کاربر، به شما کمک می‌کند وظایف روزانه خود را کارآتر به انجام برسانید.
این برنامه اطلاعات درست را در زمان درست در اختیار شما قرار می‌دهد. در طول روز کارت‌های پیام یا یادآوری ظاهر شده و زمانی که به عنوان مهم نشانه‌گذاری شوند، به عنوان پیام هشدار ظاهر می‌شوند! اکنون دیگر بهانه‌ای برای فراموش کردن یک جلسه مهم ندارید…
 
به محض اینکه نرم‌افزارلوبیای ژله‌ای برای دستگاه شما در آماده شود، شما پیام هشداری بر روی تلفن خود دریافت می‌کنید. در اغلب موارد امکان دانلود و بروزرسانی از طریق اتصال بی‌سیم را خواهید داشت ولی در برخی مواقع بسته نرم‌افزاری تنها از طریق اتصال به نرم‌افزار PC Companion روی کامپیوترهای شخصی یا Bridge برای کامپیوترهای Mac قابل دسترسی خواهد بود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.