اپراتورها

تلفن همراه

February 17, 2013
1:16 یکشنبه، 29ام بهمنماه 1391
کد خبر: 53360

اینترنت موبایل ناجی مخابرات اندونزی در سال 2013 خواهد بود

 

mobile data.jpeg

براساس اعلام موسسه فراست اند سالیوان اینترنت موبایل با گشایش افق های جدیدی فراسوی بخش ارتباطات داده ای به قهرمانی تبدیل خواهد شد که بخش مخابرات اندونزی را در سال 2013 نجات خواهد داد. تب اینترنت موبایل به رشد صنعت مخابرات این کشور کمک خواهد کرد و برای فعالان این بخش سود به همراه خواهد داشت. قیمت ارزان گوشی های هوشمند و سرعت استفاده از شبکه های اجتماعی در این کشور به تحریک این رشد کمک می کند.
 
به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، به گفته Dev Yusmananda، رئیس فعالیت های مشاوره ICT موسسه فراست اند سالیوان اندونزی، با رقابتی شدن بازار، فعالان بخش مخابرات برای حفظ رشد این بخش باید متحول شوند. در حال حاضر سرویس های داده موبایل ارزش افزوده به بخش مهمی برای رشد درآمد اپراتورهای اندونزی تبدیل شده است.
 
اینترنت موبایل همچنان به عنوان فراهم کننده زمینه نفوذ قدرتمند اینترنت در اندونزی به کار خود ادامه خواهد داد و دریچه های بالقوه درآمد را برای فعالان مخابرات این کشور ایجاد می کند.
 
به گفته وی چهار دریچه اصلی فراتر از بخش داده، موبایلی سازی (روندی که در آن دستگاه ها، نرم افزارها و خدمات به پذیرش و ترکیب ویژگی ها و قابلیت هایی مانند ویژگی ها و قابلیت های گوشی های هوشمند اقدام خواهند کرد)؛ پرداخت موبایل، تجارت الکترونیک موبایل و تبلیغات موبایل هستند.
 
در کنار رشد اینترنت موبایل، فراست اند سالیوان رشد قابل توجه دستگاه های اینترنت بی سیم را نیز پیش بینی کرده است. بر این اساس پیش بینی می شود دانگل های بی سیم 47.5 درصد، گوشی های هوشمند 16.1 درصد و تبلت ها 11.6 درصد نرخ رشد سالانه مرکب را در سال 2013 داشته باشند.

 

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.