تلفن همراه

گوشی

February 24, 2013
23:38 یکشنبه، 6ام اسفندماه 1391
کد خبر: 53522

سریع ترین گوشی هوشمند 4G دنیا معرفی شد

 

Huawei Device، گروه کسب و کارِ بازار مصرفی ِ شرکت تکنولوژی هواوی، پیشرو در صنعت ارتباطات و اطلاعات (ICT)، امروز سریع ترین گوشی هوشمند جهان را به نام Huawei Ascend P2 با پردازنده 1.5 گیگاهرتز چهار هسته ای و پشتیبانی از شبکه LTE Cat 4 که توانایی استفاده بسیار سریع از اینترنت با سرعت دانلود 150 Mbps را داراست، در کنگره جهانی موبایل 2013 (MWC) معرفی کرد. همانند گوشی قبلی سری Ascend P، این گوشی نیز طراحی بسیار باریکی دارد. ضخامت آن تنها 8.4 میلیمتر است و از یک صفحه نمایش 4.7 اینچی IPS-HD با تکنولوژی گوریلا کورنینگ گلس بهره می برد و در رنگهای سفید و مشکی موجود خواهد بود.
HUAWEI Ascend P2 تمام رکورد ها را با سرعت دانلود 150 مگابایت بر ثانیه، شکست.
ریچارد یو (Richard Yu)، مدیرعامل گروه تجاری بازار مصرفی هواوی عنوان کرد:" Huawei Ascend P2 ترکیبی از قدرت و زیبایی است، و به روشنی نشان می دهد که هنگام انتخاب یک گوشی هوشمند، بهترین گزینه است. این گوشی نتیجه تعهد ما به مصرف کنندگان برای ارائه یک گوشی هوشمند با تکنولوژی بالا و تجربه ای خاص است.Huawei Ascend P2، در ماه ژوئن 2013 توسط اوپراتور Orange در فرانسه قابل دسترس خواهد بود."
 
Yves Maitre، قائم مقام Mobile Multimedia & Devices اپراتور Orange نیز گفت: "مفتخریم  که همکاری خود را مجدداً با هواوی آغاز کرده ایم، تا کاربران ما دسترسی آسانتر و سریعتری به محتوای مورد نیاز خود داشته باشند. از طراحی این گوشی متحیر شدیم و بی صبرانه منتظر دیدن Huawei Ascend P2 در دست مشتریان خود هستیم."
Florence Paour مدیر ارشد بازاریابی اورنج نیز اشاره کرد: " توانایی های تکنولوژیکی Huawei Ascend P2 به کاربران ما امکان سریعترین دسترسی به محتوای موجود را می دهد. این سرعت بالغ بر 150 Mbps روی شبکه جدید 4G ما خواهد بود."
 
Huawei Ascend P2، با سیستم عامل اندروید 4.1 عرضه می شود که توسط Huawei Emotion UI 1.5 تجهیز شده، باتری آن 2420mAh و پردازنده 1.5GHz چهار هسته ای است.
 
قابلیت اختصاصی “Swift Sharing” هواوی، دانلود و آپلود Huawei Ascend P2 را در محیط Wifi 2 تا 3 برابر افزایش می دهد. Huawei Ascend P2 مجهز به NFC است تا بتوانید به راحتی پرداخت های الکترونیک خود را انجام دهید. QPC تکنولوژی اختصاصی هواوی در زمینه کنترل توان و ARDX (دریافت غیر مکرر خودکار)، فناوری های کاهش مصرف باتری ای هستند که موجب شدند این گوشی 30% در مصرف باتری نسبت به سایر رقبا صرفه جویی داشته باشد و سرعت شارژ را 25% افزایش می دهند.
 
طراحی Huawei Ascend P2 با الهام از سری قبلی P، یک طراحی زیبا با دکمه های کنترلی خمیده و صفحه نمایش بدون حاشیه می باشد. فناوری Magic touch پاسخگویی بی نظیری را روی صفحه LCD بوجود آورده، بطوریکه با دستکش هم قادر به کار با این گوشی باریک 8.4 میلیمتری خواهید بود.
 
Huawei Ascend P2، مجهز به دوربین 13 مگاپیکسی BSI با تکنولوژیHDR و یک دوربین 1.3مگا پیکسلی در جلو برای تماس های تصویری است. دکمه اختصاصی دوربین در کنار گوشی توانایی عکاسی سریع در هر شرایطی را فراهم می آورد.
 
دوربین Ascend P2 با کمک الگوریتم های اختصاصی هواوی آنرا به رقیبی جدی برای دوربین های عکاسی تبدیل کرده است.
 
Huawei Emotion UI در Ascend P2 با فاکتور UniHome پنل های صفحه با منوی اصلی را ادغام نموده است.
 
Ascend P2 در سه ماهه دوم سال 2013 در بازار جهانی عرضه می گردد.
 
درباره هواوی
 
در پایان 2012، محصولات و خدمات هواوی به بیش از 140 کشور ، بیش از یک سوم مردم دنیا، عرضه شدند. هواوی همچنین دارای 20 مرکز تحقیق و توسعه در سراسر دنیا مانند آمریکا، آلمان، سوئد، روسیه، هند و چین است. کسب و کار محصولات مصرفی (Consumer business) یکی از 3 گروه کاری هواوی است که محصولاتی در دسته های مختلف مانند، گوشی های موبایل، MBB، دستگاههای خانگی Home device، Clouds، و chipsets را ارائه می دهد. با بیش از 20 سال تجربه غنی کسب و کار در صنعت اطلاعات و ارتباطات (ICT)، Huawei Consumer Business Group با نام Huawei Device ماموریت دارد آخرین تکنولوژی های روز و تجربه های فوق العاده ای را برای مشتریان در هر جای دنیا، به ارمغان آورد.
 
برای اطلاعات بیشتر به وب سایت هواوی مراجعه نمایید: www.huaweidevice.com
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.