تلفن همراه

گوشی

February 25, 2013
1:29 دوشنبه، 7ام اسفندماه 1391
کد خبر: 53534

گوشی هوشمند جدید لومیای نوکیا در کنفرانس جهانی موبایل در بارسلونا

 

سخت افزار – نوکیا گوشی جدیدی از سری لومیا را در کنفرانس جهانی موبایل در بارسلونای اسپانیا رونمایی خواهد کرد.
این گوشی مبتنی بر ویندوز فون 8 خواهد بود. دو هفته پیش نیز لومیای 520 و 720 لو رفت و قریب به یقین، گوشی مورد نظر نوکیا در کنفرانس همان مدل 520 خواهد بود.
نوکیا تاریخ نمایش لومیا 1000 با ویندوز فون 8 و دوربین 41 مگاپیکسلی را عنوان نکرده اما نمایش ان در بارسلونا یحتمل به نظر می رسد.
البته برخی گوشی ها مانند گوشی ارزان قیمت آشا که در هند عرضه می شود، در نمایشگاه اسپانیا همراه با چند گوشی دیگر، به معرض تماشا گذاشته می شود.
آنطور که رویترز نوشته نوکیا با استراتژی عرضه گوشی های ارزان قیمت به جنگ رقبا رفته است و حداقل در برخی بازارها مانند هند موفق نیز شده است.
این گوشی های درست است ارزان است اما توانایی های گوشی های نسبتا متوسط را نیز در خود دارد که این عامل باعث جلب مشتری و فروش بیشتر برای نوکیا شده است.
واقعیت هم این است که اغلب گوشی های لومیا برای نوکیا حدود 200 دلار هزینه دارد در حالی که در بازار امریکا 600 دلار حداقل فروخته می شود.
نوکیا در فصل چهارم سال قبل 4.4 میلیون لومیا فروخت.
این در حالی است که هواوی و ZTE که هر دو چینی هستند مدتهاست با این استراتژی جلو رفته و بخشی قابل توجه از بازار را از آن خود کرده اند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.