اپراتورها

تلفن همراه

رگولاتوری

February 26, 2013
9:27 سه شنبه، 8ام اسفندماه 1391
کد خبر: 53575

بخشایش اردستانی در جلسه رای اعتماد به دکتر نامی :مدیرعامل همراه اول ۵۸ میلیون تومان پاداش می گیرد، چه کسی باید رسیدگی کند؟

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان این که تعهد باید با تخصص همراه باشد، افزود: مدیرعامل همراه اول ۵۸ میلیون تومان پاداش می گیرد.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، احمد بخشایش اردستانی در نشست علنی امروز (سه شنبه ۸ اسفند) مجلس شورای اسلامی به عنوان مخالف محمدحسن نامی وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان این که صحبت من فقط به خاطر خداست گفت: داستان امروز داستانی است که هر روز با آن سر و کار داریم چرا که امام علی (ع) می فرماید "از آنهایی نباشید که دوگانه برخورد می کنند که در دنیا قول زهاد را به کار می برند ولی عمل آنها عمل راغبان دنیاست" .
نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی افزود: باید از کسانی باشیم که اگر آخرت را می خواهند کار آخرت را در دنیا انجام می دهند و اگر توبه می کنند باید آرزوهایشان طول و دراز نباشد.
وی با بیان این که اعتدال در فضیلت است تصریح کرد: افراط و تفریط در رذیلت است و نگاه اسلام به انسان حی مطلع است و نگاه غرب به انسان حیوان ناطق است و انسان را ابزارساز می داند و وقتی تکنولوژی به غایت و ایدئولوژی تبدیل شد باعث می شود تا انسان الینه شود.
بخشایش اردستانی با تقسیم بندی جهان اول و سوم تاکید کرد: جهان پیشرفته در پروسه تصمیم می گیرد ولی جهان سوم سریع تصمیم می گیرد و در اجرای تصمیم، جهان سوم کند عمل کرده و جهان پیشرفته به صورت سریع عمل می کند.
این نماینده مردم در مجلس نهم خطاب به رئیس جمهور یادآور شد: آقای احمدی نژاد شما فردی را برای وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات معرفی کرده اید که تخصص وی با تعهد وی رابطه ای ندارد چرا که تخصص نامی دکترای جغرافیای سیاسی است و ربطی به وزارت ارتباطات ندارد و بهتر بود وزیر امور خارجه را که دکترای مکانیک دارددراین سمت قرار می دادید و آقای نامی را وزیر امور خارجه می کردید.
وی با بیان این که برای تصدی وزارت باید تعهد همراه تخصص باشد توضیح داد: نباید دست هر کسی را بگیریم و وزیر کنیم چرا که به قول شهید چمران اگر فردی همراه تعهد تخصص نداشت بدانید که او تعهد هم ندارد.
بخشایش با بیان این که شایسته سالاری در عدالت و اعتدال است گفت: درست است که چهار ماه بیشتر از عمر دولت باقی نمانده اما چه دلیلی دارد که دولت کار اشتباه کند.
وی ادامه داد: بگذارید به عنوان یک روند این روش باقی بماند که هر کسی رئیس جمهور شد افراد متخصص را به عنوان وزیر معرفی کند.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان این که نماز شب خواندن به تخصص ارتباطی ندارد تصریح کرد: مدیرعامل همراه اول ۵۸میلیون تومان پاداش می گیرد و چه کسی باید این کارها را رسیدگی کند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.