اپراتورها

تلفن همراه

February 26, 2013
10:12 سه شنبه، 8ام اسفندماه 1391
کد خبر: 53589

تالیا: در آینده نزدیک سرویس دیتا عرضه خواهیم کرد

 

شبکه تالیا در تهران و مراکز استان‌ها به شرایط عادی برگشته و مشغول سرویس‌دهی به مشترکین خود است؛ این خبری بود که از سوی مدیران تالیا اعلام شد.
 
به گزارش ایسنا، تالیا به عنوان اولین ارائه‌دهنده سرویس موبایل پیش پرداخت در کشور مدتی در محاق قرار گرفته بود که به نظر می‌رسد با ورود سرمایه‌گذاران جدید و تغییر مالکیت خوشبختانه توانسته است سرویس‌دهی خود را در تهران و مراکز استان به وضعیت مطلوب برساند و اکنون در حال تکمیل پوشش شبکه خود است.
 
مدیر عامل تالیا در گفت‌وگو با ایسنا، با اعلام این خبراعلام کرده بود: تالیا در نظر دارد در آینده نزدیک سرویس دیتا را نیز در شبکه خود به مشترکان ارائه کند.
 
فریبرز نژاد دادگر با اشاره به رفع مشکلات مشترکان تالیا همزمان با ترمیم و رفع نواقص شبکه گفت: تالیا بخش‌های ارتباطی خود با مشترکین را راه‌اندازی کرده و مشترکین می‌توانند در صورت وجود هرگونه سوال یا مشکلی از خطوط تالیا با تلفن 999 و از سایر خطوط با شماره 09329990000 تماس بگیرند.
 
نژاددادگر اعلام کرد: به منظور جلوگیری از هرگونه سوء استفاده احتمالی و ایجاد اطمینان برای مشترکین تالیا، شارژ کارتهای جدید به شکل و مشخصات جدید در بازار توزیع شده است.
 
در ابتدای سال جاری مالکیت پروژه تالیا از شرکت مجتمع صنعتی رفسنجان به شرکت جدید التاسیسی بنام گسترش ارتباطات تالیا واگذار شد و گویا مدیران این شرکت توانسته‌اند در یک سکوت چند ماهه موفق به حل مشکلات چندین ساله این اپراتور شوند.
 
همچنین رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران هم از برنامه‌های جدید برای توسعه و تغییرات چشم‌گیر در پروژه سیم‌کارت‌های اعتباری تالیا خبر داد و تاکید کرد: اعتبار را دوباره به تالیا باز می‌گردانیم.
 
سید هاشمی که چندی پیش از تمدید قرار‌داد شبکه‌ پیمانکاری سیم‌کارت‌های اعتباری تالیا برای مدت 10 سال خبر داده بود، اعلام کرده است: مالکان جدید اپراتور اعتباری تالیا، کوشش خود را برای احیای دوباره و رقابت با اپراتور‌های فعلی به کار خواهند بست.
 
وی افزود: براساس برآورد‌ها پروژه‌ی تالیا بعد از خصوصی‌سازی مخابرات 40 میلیارد تومان به مخابرات ضرر مالی وارد کرده و کوشش مخابرات این است که زیان‌دهی این پروژه را به صفر رسانده و از آن کسب درآمد کند.
 
نخستین شبکه مستقل تلفن همراه اعتباری در ایران که در سال 1383 با استفاده از تجهیزات شرکت زیمنس آغاز به کار کرد از تیرماه سال 84 فروش سیم‌کارت‌های خود را به صورت نوبت تحویل با حروف الفبا آغاز کرد و در همان سال و در 10 دوره واگذاری سیم‌کارت‌ها را بر اساس نام خانوادگی افراد ادامه داد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.