تلفن همراه

گوشی

February 27, 2013
7:32 چهارشنبه، 9ام اسفندماه 1391
کد خبر: 53598

عرضه گوشی کاربردی با قیمت 15 یورو

 

قیمت گوشی 105نوکیا 15 یورو اعلام شده و قرار است که تا چند هفته دیگر به صورت همزمان وارد چین، مصر، هند، اندونزی، نیجریه، روسیه، ویتنام، آفریقا، آسیا – پسیفیک، اروپا و خاورمیانه شود.
 
 
شرکت نوکیا که این روزها به دنبال بازار از دست رفته خود می‌گردد، در "کنگره جهانی تلفن‌همراه" چهار گوشی جدید معرفی کرد و توضیح داد که سرویس نقشه دیجیتالی آن موسوم به Here از هم‌اکنون در اختیار تمام گوشی‌های هوشمند ویندوزی جهان قرار خواهد گرفت.
 
به گزارش فارس به نقل از سلولار- نیوز، نخستین گوشی هوشمند جدید نوکیا Lumia 720 نام دارد که در خانواده گوشی‌های متوسط طبقه‌بندی می‌شود و برای آن لنز نوری اختصاصی Carl Zeiss در نظر گرفته شده است. این گوشی هوشمند 249 یورو قیمت‌گذاری شده است و در مرحله نخست وارد کشور هنگ‌کنگ می‌شود.
 
گوشی دیگر نوکیا Lumia 520 نام دارد که روی آن سیستم‌عامل ویندوز فون 8 نصب شده است و می‌توان آن را متعلق به خانواده گوشی‌های پیشرفته دانست. این گوشی هوشمند دوربین دیجیتالی باکیفیتی دارد و برای آن سرویس Nokia Music با قابلیت بارگذاری رایگان موسیقی در نظر گرفته شده است.
 
قیمت پایه این محصول نیز 139 یورو اعلام شده است و تا پایان فصل نخست امسال وارد هنگ‌کنگ و ویتنام می‌شود.
 
سومین گوشی معرفی شده توسط این شرکت فنلاندی Nokia 105 نام دارد و گفته شده که این محصول برای آن دسته از کاربرانی طراحی شده است که برای نخستین بار قصد خرید تلفن‌همراه را دارند. این گوشی معمولی شامل نمایشگر رنگی باکیفیت، گیرنده رادیو FM، سیستم چندگانه هشدار ساعت، ساعت سخنگو، سیستم ضدضربه و ضدگرد و غبار، کلیدهای سخت‌افزاری بالشی‌شکل و فلش نوری می‌شود. بار هر بار شارژ کاربر می‌تواند به مدت 35 ساعت از انرژی ذخیره شده در باتری این گوشی استفاده کند.
 
قیمت این گوشی کاربردی 15 یورو اعلام شده است و قرار است که تا چند هفته دیگر به صورت همزمان وارد چین، مصر، هند، اندونزی، نیجریه، روسیه، ویتنام، آفریقا، آسیا – پسیفیک، اروپا و خاورمیانه شود.
 
آخرین گوشی معرفی شده توسط این شرکت که در رنگ‌های متنوع و مختلف وارد بازار می‌شود Nokia 301 نام دارد که یک محصول کاربردی برای برقراری تماس‌های تصویری است و شامل قابلیت‌های جدید برای بخش دوربین می‌شود. این گوشی در رنگ‌های مشکی، فیروزه‌ای، سیاه و سفید، قرمز، زرد و سفید ساخته شده است و با قیمت 65 از فصل دوم امسال عرضه می‌شود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.