رگولاتوری

March 1, 2013
18:16 جمعه، 11ام اسفندماه 1391
کد خبر: 53645

تاکید مدیرعامل زیرساخت بر ارتقاء توان رقابتی فناوری اطلاعات کشور در بازارهای جهانی

 

مهندس محمود خسروی مدیر عامل شرکت ارتباطات زیرساخت از برنامه های این شرکت برای ارتقا توان رقابت پذیری بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور در بازارهای جهانی خبر داد و گفت: در آینده جایزه ملی کیفیت ارتباطات و فناوری اطلاعات در میان کشورهای منطقه برگزار خواهد شد و ایران تبدیل به قطب اجرای این جایزه می‌شود.
 به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت ارتباطات زیرساخت  مهندس  خسروی د ر مراسم اعطای دومین دوره جایزه ملی کیفیت ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران ، اظهار داشت: رضایت مشتریان به عنوان اصلی ترین ذینفعان بنگاههای اقتصادی مهمترین عامل پایداری و تعالی محسوب می‌شود و بر این اساس امروزه علوم نوین مدیریتی توجه ویژه ای به ارتقای کیفیت دارد.
وی با بیان اینکه کیفیت جامع محصول، حاصل فعالیت مدیران کیفیت مدار، سیستم ها و فرآیندهای منظم و بر مبنای کیفیت و استانداردهای محصول است اضافه کرد: نگاه مدیریتی به کیفیت موجب موفقیت سازمان‌ها می‌شود و برای دستیابی به این هدف برگزاری جوایز کیفیت ICT براساس مدل نوین ارزیابی کیفیت ایران در دستور کار قرار گرفته است .
 
دبیر شورای سیاستگذاری جایزه ملی کیفیتICT  در ادامه این مراسم  که  همزمان  با روز ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان  برگزار می شد  ،اضافه کرد:سال‌های اخیر در بخش‌های مختلف شاهد تحولات مثبتی در زمینه کیفیت بوده‌ایم و در بخش خدمات، صنعت و فناوری اطلاعات و ارتباطات مباحث کیفی به طور جدی مطرح شده و جایزه ملی کیفیت ICT در سطح گسترده ابزاری برای رسیدن به این نوع کیفیت و در نتیجه توسعه اقتصادی است.
 
مدیر عامل شرکت ارتباطات زیرساخت جایزه ملی کیفیت ارتباطات و فناوری اطلاعات را در جهت تشویق مدیران به رویکرد کیفیت مدار در مسیر موفقیت پایدار عنوان کرد و گفت: جایزه ملی کیفیت ICT تمامی سازمانها و شرکتهای فعال این بخش را براساس منطق RADAR و مطابق با معیارهایی چون رهبری و مدیریت، منابع، فرآیندها و کارکنان مورد ارزیابی قرار می دهد.
 
وی ارتقای سطح کیفیت ارائه خدمات زیربنایی دولت الکترونیک از طریق توسعه و ترویج مدیریت کیفیت در بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات و نیز ارتقای توان رقابت پذیری بخش ICT در بازارهای جهانی را از جمله اهداف ارزشی جایزه ملی کیفیت ICT برشمرد و افزود: مفاهیمی چون مدیریت کیفیت، جلب رضایت مشتریان، خلاقیت و نوآوری و رشد و یادگیری در این راستا باید پیاده سازی شود.
 
مهندس خسروی اجرای جایزه ملی کیفیت ICT را در راستای پیاده سازی مصوبه 104 جلسه شورای عالی استاندارد و تصویب اساسنامه آن عنوان کرد و افزود: در دومین دوره اجرای جایزه ملی کیفیت ICT از 48 سازمان دولتی و خصوصی ثبت نام به عمل آمد که در نهایت 20 سازمان در این فرآیند مورد ارزیابی قرار گرفتند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.