تلفن همراه

گوشی

March 5, 2013
18:39 سه شنبه، 15ام اسفندماه 1391
کد خبر: 53760

خط و نشان هواوی برای اپل و سامسونگ

 

شرکت چینی هواوی ادعا می‌کند که به زودی جایگاه اپل و سامسونگ را می‌گیرد و رتبه شماره یک را به خود اختصاص می‌دهد. 
 
شرکت هواوی که به ارائه سرویس‌های شبکه معروف است قصد دارد سهم خود را با ارائه گوشی‌های ارزان‌قیمت افزایش دهد و بخش بزرگی از بازار را به خود اختصاص دهد. مدیر اجرایی هواوی در مصاحبه‌ای با تلگراف اعلام کرده که این شرکت می‌تواند جایگاه اپل و سامسونگ را برباید و جایگاه برتر را به خود اختصاص دهد و تا پنج سال آینده این اتفاق خواهد افتاد.
به گفته وی، تا پنج سال پیش اپل خیلی بزرگ‌ نبود و سامسونگ هم جایگاه خوبی در بازار نداشت، بنابراین تا پنج سال آینده عنوان شماره یک از آن هواوی خواهد شد. این شرکت در طول سه ماهه آخر سال 2012 توانست جایگاه سوم را در بازار به خود اختصاص دهد. بنابراین هواوی برنامه‌ریزی کرده تا پایان سال جایگاه آی‌فون را به دست بیاورد و با عرضه گوشی‌های مبتنی بر آندروید و همچنین ویندوز فون هشت بتواند بعد از سامسونگ جایگاه دوم جدول را به خود اختصاص دهد.شرکت فناوری هواوی یک شرکت چند ملیتی در زمینه شبکه‌های کامپیوتری و ارتباطات است. دفتر اصلی این شرکت در شهر شن‌ژن چین قرار دارد. هواوی بزرگ‌ترین شرکت ارائه‌کننده سرویس‌های تلفن همراه پس از پیشی گرفتن از اریکسون در سال 2012 در جهان است. هواوی بیش از 140 هزار کارمند در سراسر دنیا دارد که حدود 46 درصد در بخش تحقیق و توسعه فعالیت می‌کنند. این شرکت حدود 20 موسسه تحقیق و توسعه در کشورهای چین، ایالات متحده، آلمان، سوئد، هند، روسیه و ترکیه دارد و در سال 2011 در حدود 3/74 میلیارد دلار در تحقیق و توسعه سرمایه‌گذاری کرد. در سال 2010 هواوی سود 7/3 میلیارد دلار را ثبت کرد. محصولات و خدماتش در 140 کشور به کار گرفته شده و در حال حاضر 45 شرکت از 50 شرکت اپراتور مخابراتی بزرگ جهان از تجهیزات هواوی استفاده می‌کنند. 
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.