اپراتورها

تلفن همراه

March 9, 2013
8:22 شنبه، 19ام اسفندماه 1391
کد خبر: 53804

امکان دریافت نشانی و نقشه نزدیکترین رستوران و مرکز خدمات براساس موقعیت جغرافیایی مشترکین ایرانسل ممکن شد

Page_Image_Irancell_Info_finder.jpg

برای نخستین بار در ایران و با آغاز فاز اول عرضه خدمات "اطلاعات شهری ایرانسل"، امکان دریافت نشانی و نقشه نزدیکترین رستوارن و مرکز خدمات ایرانسل بر اساس موقعیت جغرافیای مشترک و بدون نیاز به نرم افزار و سخت افزار خاص ممکن شد.
 
به گزارش روابط عمومی ایرانسل؛ خدمات اطلاعات شهری ایرانسل برمبنای عرضه اطلاعات مورد نیاز مشترکین براساس موقعیت جغرافیای تهیه شده و متقاضیان استفاده از این خدمات می‌توانند محل‌های مورد نیاز خود را به راحتی پیدا کرده و نشانی و نقشه محل مورد خود را از طریق پیام کوتاه و یا پیام چندرسانه‌ای (MMS) دریافت کنند.
 
در فاز اول عرضه سرویس اطلاعات شهری ایرانسل، مشترکین می توانند با شماره گیری کد دستوری #8*898* علاوه بر پیدا کردن نزدیک ترین مرکز ارائه خدمات ایرانسل، به سادگی و بدون نیاز به نصب هیچ گونه نرم افزار یا تلفن همراه خاص، نشانی وموقعیت رستوران‌های اطراف خود را به صورت پیامکی و یا نشانی آنها را بر روی نقشه از طریق پیام چند رسانه‌ای دریافت کنند.
 
سرویس اطلاعات شهری ایرانسل هم اکنون در مرحله نخست راه اندازی، نشانی و موقعیت رستوران های شهر تهران و مراکز ارائه خدمات ایرانسل در سراسر کشور را در دسترس متقاضیان قرار می دهد و به مرور مشخصات بانک‌ها، بیمارستان‌ها، سینماها و دیگر مراکز فرهنگی، خدماتی و تفریحی در سراسر کشور به این فهرست اضافه خواهند شد.
 
براساس این گزارش، صاحبان کسب و کارها نیز بزودی می‌توانند ازطریق پورتال نما نسبت به ثبت نقاط تجاری و اداری خود جهت معرفی به مشترکین علاقه‌مند به استفاده ازاین خدمات اقدام کنند و به این ترتیب علاوه بر معرفی و تبلیغ محصولات خود ، تخفیف‌ها و پیشنهادات ویژه خود را نیز به سهولت به اطلاع مشترکین برسانند.
 
متقاضیان علاقه‌مند به استفاده از این خدمت جدید، باید درابتدا با شماره گیری کد دستوری #8*898* در سرویس نمای دوستان ایرانسل  به صورت رایگان ثبت نام کرده و سپس با استفاده از فهرست‌های مربوطه، از خدمات اطلاعات شهری ایرانسل استفاده کنند.
 
هزینه استفاده از این سرویس برای دریافت اطلاعات از طریق پیامک 300 ریال و از طریق پیام چندرسانه ای  به همراه نقشه 600 ریال در نظر گرفته شده است.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.