اپراتورها

تلفن همراه

March 12, 2013
10:39 سه شنبه، 22ام اسفندماه 1391
کد خبر: 53865

ارائه خدمات جامع به مشترکین همراه اول در مراکز تلفن ثابت

IMG_3370.jpg

مشترکین همراه اول استانهای تهران و البرز، از ابتدای اردیبهشت 92 می توانند تمامی خدمات مورد نیاز خود را در شعب امور مشترکین مخابرات استان تهران دریافت نمایند.

 
به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، ناصر قدیرکاشانی، مدیرعامل شرکت خدمات اول TCT، با اشاره به این که تا کنون خدمات همراه اول از طریق مراجعه ی مشترک به ادارات مشترکین تلفن همراه، دفاتر بخش خصوصی و مراکز تلفن ثابت انجام می شده، از تجمیع و ارائه تمامی خدمات همراه اول در شعب امور مشترکین مخابرات استان تهران خبر داد و هدف از اجرای این طرح را مشتری مداری و سهولت در روند خدمت رسانی به مشترکان همراه اول خواند؛ به نحوی که مشترک با مراجعه به هر یک از 152 مرکز مشترکین که نشانی آن در سایت WWW.TCT1.IR موجود است؛ تمامی خدمات مورد نیاز خود را دریافت نماید.
 
راه اندازی بزرگترین ( contact center ) در کشور
 
وی با اشاره به تفاهم نامه ی امضاء شده میان شرکت خدمات اول TCT و شرکت مخابرات ایران اظهار داشت: طی این تفاهم نامه مقرر شده بزرگترین ( ( contact center کشور با هدف ارائه خدمات فروش و خدمات پس از فروش به مشترکین و متقاضیان شرکت مخابرات ایران در 2 استان و با 4300 نفر نیروی پاسخگو توسط شرکت خدمات اول TCT راه اندازی شود.
 
مدیرعامل شرکت خدمات اول TCT، با اشاره به این که در راه اندازی ( contact center ) از نظرات گروه مشاوران خارجی شرکت مخابرات ایران استفاده می شود؛ افزود: اولین ساختمان در استان تهران و با بهره گیری از آخرین متد پاسخگویی دنیا در فضایی جذاب از نظر رفاهی برای پرسنل، در حال آماده سازی است.
 
وی با بیان این که با استفاده از یکی از بهترین برندهای نرم افزار ( contact center ) در دنیا، خدمات قابل توجه ارزش افزوده نیز به تماس گیرندگان با این مرکز تماس ارائه خواهد شد؛ تصریح کرد: این مرکز به صورت شبانه روزی حتی در ایام تعطیلات رسمی به تماس گیرندگان خدمت رسانی خواهد نمود.
 
بنیانگذار گروه خدمات اول، مهمترین هدف از راه اندازی contact center ) ) را ارائه خدمات تلفنی فروش و خدمات پس از فروش به مشتریان شرکت مخابرات ایران دانست و زمان افتتاح و بهره برداری از contact center ) ) تهران را مرداد 92 اعلام کرد.
 
قدیرکاشانی در بخش دیگری از این نشست، با اشاره به اجرای طرح کاهش مراجعات مردمی به مراجع قضایی در بخش همراه اول، خاطرنشان کرد: مشترکین همراه اول می توانند به جای مراجعه مستقیم به همراه اول، به 9 مرکز مشترکین تلفن ثابت که نشانی آن در سایت WWW.TCT1.IR درج شده است؛ مراجعه نمایند تا در وقت و هزینه ی آنها صرفه جویی قابل توجهی شود.
 
وی با تاکید بر این که این اقدام در سه فاز قابل انجام است؛ افزود: در حال حاضر در فاز اول، دارندگان مکاتبات قضایی با مراجعه به 9 شعبه ی برگزیده ی مشترکین و پرداخت مبلغ یکصد هزار ریال می توانند ضمن تحویل مکاتبات، رسید انجام خدمت دریافت نموده و با استفاده از شماره نامه ی دریافتی حداکثر پس از 72 ساعت در جریان روند مکاتبه تحویلی و پاسخ آن قرار گیرند.
 
خدمت رسانی به مشترکین همراه اول در تعطیلات سال نو
 
قدیرکاشانی ضمن تبریک فرارسیدن سال نو و آرزوی سالی پربار در صنعت ارتباطات اظهار داشت: با هدف افزایش رضایتمندی مشترکان همراه اول و تعطیل نشدن خدمت رسانی به مردم در ایام نوروز، شرکت خدمات اول TCT در 16 شعبه مشترکین منتخب استانهای تهران و البرز – که نشانی آن در سایت WWW.TCT1.IR موجود می باشد – ؛ از ساعت 9 صبح تا 15 به ارائه خدمت خواهد پرداخت .
 
وی در پایان به تشریح فعالیت ها و اقدامات صورت گرفته در سال 91 پرداخت و گفت: افتتاح اولین شعبه از فروشگاه های زنجیره ای شرکت مخابرات ایران، آغاز فروش کالاهای دیجیتال ( گوشی موبایل، تبلت، لب تاپ، سیم کارت و کارت شارژ )، برنامه ریزی و اقدامات لازم برای تجمیع شعب noc در یک ساختمان به منظور پاسخگویی تخصصی و فروش اینترنت پرسرعت مخابرات ADSL از طریق سایت WWW.TCT2020.IR از جمله مهم ترین این اقدامات است.
 
لازم به ذکر است؛ شرکت خدمات اول TCT با سهامداری شرکت مخابرات استان تهران و شرکت خدمات اول مبین از خرداد ماه سال 1391 اقدام به ارائه خدمات به مشترکین و متقاضیان در 152مرکز تلفن ثابت و پاسخگویی به سامانه 118 نموده است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.