تلفن همراه

گوشی

March 15, 2013
20:01 جمعه، 25ام اسفندماه 1391
کد خبر: 53926

سامسونگ رسما Galaxy S4 را معرفی کرد

 

شرکت سامسونگ سرانجام پس از مدت‌ها انتظار بهترین گوشی هوشمند خود موسوم به Galaxy S4 را به طور رسمی معرفی کرد.
 
Close window
 
شرکت سامسونگ سرانجام پس از مدت‌ها انتظار بهترین گوشی هوشمند خود موسوم به Galaxy S4 را به طور رسمی معرفی کرد و توضیح داد "این گوشی به‌گونه‌ای طراحی شده است تا شما را به آنچه در زندگی‌تان وجود دارد نزدیک‌تر کند و همه دنیای شما را کنارهم قرار دهد".
 
به گزارش فارس به نقل از سلولار – نیوز، این گوشی هوشمند همان‌طور که از قبل شایعه شده بود نمایشگر لمسی 5 اینچی دارد و نخستین گوشی هوشمند در جهان محسوب می‌شود که روی آن نمایشگر 5 اینچی از نوع  Full HD Super AMOLED را در خود جا داده و فناوری محافظ جدید Gorilla Glass 3 روی آن را پوشانده است.
 
برای گوشی هوشمند Galaxy S4 سامسونگ دوربین دیجیتالی 13 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است که در اصل یک دوربین دوگانه محسوب می‌شود و به‌ صورت همزمان امکان می‌دهد تصاویر پشت و جلوی گوشی را تهیه کنید.
 
برای این گوشی قابلیت جدیدی با نام Dual Video Call در نظر گرفته شده است که به کاربران امکان می‌دهد هنگام برقراری تماس‌های تصویری به مخاطب نشان دهند در حال مشاهده چه تصاویری هستند. این شرکت توضیح داده است که قابلیت یاد شده تنها در زمانی که در حال صحبت با دوستان و خانواده هستید کار می‌کند و برای مثال اگر با مدیر خود صحبت کنید این قابلیت مسدود خواهد بود.
 
این گوشی هوشمند از شبکه مخابراتی LTE و 6 باند مخابراتی دیگر به همراه HSPA+ با سرعت 42 مگابایت در ثانیه پشتیبانی می‌کند.
 
Close window
 
گوشی هوشمند Galaxy S4 همچنین فناوری ویژه‌ای در خود جا داده است که مسیر حرکت چشم کاربر روی نمایشگر را دنبال می‌کند و زمانی که شما در حال مطالعه یک متن هستید و به پایین صفحه می‌رسید به صورت خودکار صفحه را به بالا حرکت می‌دهد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.