اینترنت و شبکه

فناوری اطلاعات

March 27, 2013
17:55 چهارشنبه، 7ام فروردینماه 1392
کد خبر: 54096

شاتل متعالی‌ترین سازمان IT کشور شد

 

شرکت آریا رسانه تدبیر، "شاتل"، با دریافت جایزه تعالی سازمانی در قالب تقدیرنامه سه ستاره توانست، عنوان سازمان متعالی در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را به خود اختصاص دهد.
 
 به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) از واحد اطلاع رسانی شرکت شاتل، در جشنواره ای که هر ساله به منظور ارزیابی و اعطای جایزه تعالی سازمانی (EFQM) در ایران، توسط موسسه مطالعات و بهره وری منابع انسانی سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران برگزار می شود، شاتل توانست جایزه تعالی سازمانی (EFQM) را دریافت کند.
 
شاتل در حالی جایزه تقدیر سه ستاره‌ی تعالی سازمانی (EFQM) را از موسسه مطالعات و بهره وری منابع انسانی سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران دریافت کرد که در سال گذشته نیز توانسته بود تقدیرنامه دو ستاره را دریافت کند.
 
گفتنی است، شرکت آریا رسانه تدبیر (شاتل) تنها شرکت فعال در حوزه ی فناوری اطلاعات و ارتباطات در کشور بوده که تاکنون موفق به دریافت چنین سطحی از تعالی سازمانی شده است.
 
 در کل ایران نیز از میان ده‌ها هزار سازمان و صنعت مختلف، کم تر از سی سازمان از دیدگاه تعالی سازمانی، دارای این رتبه شناخته شده‌اند.
 
براساس این گزارش، جشنواره( EFQM) که هرساله به منظور ارزیابی و اعطای جایزه تعالی سازمانی (EFQM) در کشور برگزار می شود، این امکان را فراهم کرده تا بسیاری از سازمان‌های ایرانی با مدل تعالی سازمانی آشنا شده و از آن به عنوان ابزاری برای اعمال روش‌های نوین مدیریتی در سازمان خود استفاده کنند.
 
شایان ذکر است حضور سازمان‌ها در فرآیند جایزه تعالی سازمانی نشان‌گر این است که سازمان‌های برتر ایرانی قصد دارند تا خود را با دیگر سازمان‌ها مقایسه کنند تا به این ترتیب گام‌های بلندتری را در مسیر تعالی برداشته و ضمن افزایش توان رقابتی، بر پایداری سازمان خود افزوده و در تحقق اهداف سازمانی به موفقیت‌های بیشتری دست یابند.
 
بر همین اساس ، شرکت شاتل نیز همانند سایر سازمان‌های برتر ایرانی، دستاوردهای خود را در استقرار سیستم‌های نوین مدیریتی، در چارچوب مدل تعالی سازمانی به اجرا گذاشت و توانست پس از دریافت تقدیرنامه دو ستاره در سال 90، در سال جاری نیز جایزه تعالی را در قالب "تقدیرنامه سه ستاره" برای بخش فناوری اطلاعات و ارتباطات کسب کند.
 
در این مراسم، تندیس جایزه و لوح تقدیر سه ستاره تعالی سازمانی توسط احمد نخجوانی، مدیر عامل شاتل دریافت شد. 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.