سخت‌افزار

فناوری اطلاعات

April 2, 2013
20:48 سه شنبه، 13ام فروردینماه 1392
کد خبر: 54176

راه‌اندازی Wi-Fi با استفاده از دوربین‌های امنیتی

 

شهر "گریت یارموث"(Great Yarmouth) که یکی از نواحی ساحلی پر رفت‌و‌آمد بریتانیا محسوب می شود، با استفاده از ظرفیت اضافی سیستم‌های مربوط به دوربین‌های امنیتی خود شبکه اینترنتی Wi-Fi راه‌اندازی کرد.
 
به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، به دنبال تصمیمات جدید "شورای شهر گریت یارموث" مبنی بر راه‌اندازی شبکه بی‌سیم اختصاصی مبتنی بر سیستم CCTV به‌جای شبکه فیبری، شرکت The Cloud شبکه یاد شده را راه‌اندازی کرد.
 
سیستم بی‌سیم جدید در این شهر هزینه بسیار کمی دارد و راه‌های جدیدتری را برای ارایه خدمات اینترنت بی‌سیم به صورت رایگان ارایه می‌دهد.
 
ایده راه‌اندازی این شبکه اینترنتی بی‌سیم توسط شرکت Quadrant Security Group(QSG) به عنوان شریک اصلی شورای شهر یارموث در توسعه استاندارد CCTV ارایه شد.
 
"وینس راسل"(Vince Russell) مدیر شرکت The Cloud در این خصوص گفت: «ما شاهد آن هستیم که به صورت مداوم درخواست مردم برای استفاده از شبکه اینترنتی Wi-Fi رو به‌افزایش است و به عنوان مثال طی 12 ماه گذشته میزان استفاده از شبکه ما در سراسر بریتانیا دو برابر شده است. در این میان، شهر "گریت یارموث" یک مثال دیگر محسوب می‌شود که نیاز فراوان به شبکه بی‌سیم Wi-Fi دارد و توسعه شبکه جدید می‌تواند نیازهای آن را برطرف کند».
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.