تلفن همراه

گوشی

April 5, 2013
14:17 جمعه، 16ام فروردینماه 1392
کد خبر: 54204

سامسونگ به خرده فروشی روی آورد: فروشگاه های کوچک سامسونگ در دل ۱۴۰۰ شعبه Best Buy

 

نارنجی به نقل از engadget و theverge نوشت: پس از فروش های چند ده میلیونی خانواده گلکسی، اکنون سامسونگ امیدوار است جنگ اسمارت فون ها را در بزرگترین میدان نبردی که هر کارخانه ای عاشق آن است، ادامه دهد: خرده فروشی.
 
این غول کره ای به تازگی در همکاری تنگاتنگی با Best Buy تصمیم دارد تجربه فروش خود را در تمامی ایالات متحده به درون جعبه بزرگ شعبات این خرده فروش مشهور بیاورد. 
 
قرار است تا پایان تابستان در بیش از ۱۴۰۰ شعبه بست بای در آمریکا بخشی اختصاصی با نام Samsung Experience Shop برای فروش محصولات سامسونگ الکترونیکز اختصاص یابد. و البته بیش از ۹۰۰ شعبه آن تا پایان آوریل (ماه جاری) افتتاح خواهند شد. 
 
و سامسونگ به دنبال چه ره آوردی از این تجربه است؟ علاوه بر سود ارتباط مستقیم با مشتری و خرده فروشی، سامسونگ می خواهد به مشتریانش این امکان را بدهد که واقعا با محصولات کار کنند و احساس کار دست اول حقیقی با آنها را داشته باشند. تلفن های همراه، تجهیزات جانبی، تلویزیون های هوشمند و تبلت ها از جمله محصولاتی هستند که در این فروشگاه ها به نمایش در خواهند آمد. 
 
هر یک از این فروشگاه ها توسط کارمندان مشاور سامسونگ و کارمندان دوره دیده ویژه ای از بست بای اداره خواهند شد. به نظر می رسد که این، شیوه ابداعی سامسونگ برای تجربه خرده فروشی، بدون راه اندازی فروشگاه های واقعی متعلق به خودش باشد. 
 
حال باید دید که آیا این روش می تواند جایگزین موثری نسبت به متد کاری شرکت هایی چون اپل و مایکروسافت در راه اندازی فروشگاه های اختصاصی باشد یا خیر. اما سامسونگ درباره بخت و اقبال خود کاملا خوش بین است. 
 
در ادامه مطلب می توانید عکس های بیشتری از این فروشگاه های کوچک یا در واقع غرفه های سامسونگی درون شعبات Best Buy را ببینید.
 
Samsung Experience Shop
 
Samsung-experience-002-560
 
Samsung-experience-005-560
 
 
 
 
 
 
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.