امنیت

فناوری اطلاعات

April 6, 2013
15:36 شنبه، 17ام فروردینماه 1392
کد خبر: 54223

در سال جدید امنیت را جدی تر بگیرید

 

اگر بخواهیم فهرستی از شرکت های بزرگ فناوری اطلاعات که در سال 1391 هک شده اند را تهیه کنیم، باید نام فیسبوک، توییتر، اپل و مایکروسافت را در این فهرست قرار دهیم.
به گزارش روابط عمومی شرکت ایمن رایانه پندار، نماینده رسمی و انحصاری شرکت پاندا سکیوریتی در ایران، اواخر سال گذشته ابتدا توییتر، سپس فیس بوک، مدتی بعد اپل و در نهایت مایکروسافت به ترتیب طی مقالات و اخباری که منتشر کردند، خبر از شناسایی حملات گسترده هکری دادند. البته اگر نگاه دقیق تری بیندازیم و با جزئیات بیشتری این موضوع را بررسی کنیم می بینیم شرکت های گوگل، آمازون و IBM هم به نوعی در سوطح پایین تر، درگیر این حملات بوده اند.
نکته اینجاست، گرچه این شرکت ها در به رسمیت شناختن هر یک از این حملات هکری واهمه دارند اما به واسطه یک تیم امنیتی قوی‏، قادرند به سرعت این حملات را شناسایی کرده و سرکوب کنند. متخصصان امنیتی متعقدند هیچ نقطه ای در جهان 100 درصد امن نیست و دقیقاً به همین دلیل است که شما باید کلیه اقدامات پیشگیرانه را انجام دهید. چراکه ممکن است آسیب پذیری های جدید، خطاهای انسانی و یا یکی از هزاران حمله هکری به شرکت ها و سازمان ها بتواند راه نفوذ به سیستم شما را پیدا کند! 
پس اگر شما مسئول یک شرکت کوچک و یا متوسط، اگر مدیر یک شبکه سازمانی با چندین هزار کاربر و یا حتی اگر کاربر سیستم خودتان در منزل هستید، تلاش کنید تا تبدیل به هدف مطلوب هکرها نشوید. چراکه تجربه نشان داده است، هکرها و تبهکاران رایانه ای در رسیدن به اهداف سهل الوصول تلاش می کنند.
طبق گزارش سال 2012 شرکت پاندا سکیوریتی از تهدیدات امنیتی، یک سوم از کل کامپیوترهای دنیا به نوعی از بدافزارها آلوده هستند. پس اگر شما کامپیوتری بدون حفاظت کامل امنیتی دارید، اگر نرم افزارهای خود را بروز نمی کنید و یا اگر یک برنامه امنیتی جدی برای تامین امنیت سیستم های خود ندارید، مطمئن باشید که هکرها دوست صمیمی شما خواهند بود. 
شرکت پاندا سکیوریتی به عنوان یکی از بزرگترین ارائه کنندگان راهکارهای امنیت اطلاعات در شبکه های سازمانی و رایانه های خانگی و به عنوان نخستین شرکت امنیتی فناوری های حفاظتی مبتنی بر ابر، سبد کاملی از محصولات نرم افزاری و سخت افزارهای امنیتی را به آنهایی که به دنبال تامین امنیت سیستم هایشان هستند ارائه می کند.
شرکت ایمن رایانه پندار نیز به عنوان نماینده رسمی و انحصاری محصولات پاندا در ایران، به شما پیشنهاد می کند با شروع سال جدید و با کمک سبد محصولی کامل پاندا به جهانی امن تر وارد شوید. 
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصولات پاندا با شماره 88170801 تماس گرفته و یا به وب سایت Pndasecurity.ir مراجعه کنید.
 
 
درباره ایمن رایانه پندار:
شرکت ایمن رایانه پندار به عنوان یکی از نخستین شرکت های ارائه دهنده ابزار و نرم افزارهای امنیت اطلاعات رایانه ای در کشور، در سال 1377 تاسیس شد. 
شروع همکاری مستقیم و بی واسطه با یکی از خوشنام ترین برندهای امنیتی جهان، Panda Security به موفقیت های این شرکت افزود تا آنجا که بسیاری از مراکز اداری، تجاری، مالی اعتباری، آموزشی و هزاران کاربر خانگی کشور به بهره گیری از راهکارهای امنیتی پاندا و پشتیبانی قدرتمند شرکت ایمن رایانه پندار چشم دوخته اند.  
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.