اپراتورها

تلفن همراه

April 10, 2013
13:29 چهارشنبه، 21ام فروردینماه 1392
کد خبر: 54311

سرمایه‌گذاری ۵۰ میلیون دلاری Paltel فلسطین روی خطوط ثابت و همراه

 

اپراتور تلفن ‌همراه Paltel فلسطین اعلام کرد قصد سرمایه‌گذاری ۵۰ میلیون دلاری روی شبکه خطوط ثابت و موبایلی خود دارد.
 
Paltel plans network expansion in 2013
 
به گزارش فارس به نقل از سلولار – نیوز، "عامر آکر"(Ammar Aker) مدیرعامل Paltel توضیح داد، این شرکت مخابراتی در نظر دارد بین 15 تا 20 میلیون دلار روی شبکه موبایلی و همچنین 30 تا 35 میلیون دلار روی زیرساخت‌های مربوط به خطوط تلفن ثابت خود سرمایه‌گذاری کند که از جمله آن‌ها می‌توان به توسعه شبکه فیبری اشاره کرد.
 
شرکت مخابراتی Paltel به صورت انحصاری در بازار خطوط ثابت تلفنی فلسطین حضور دارد و در بازار موبایلی هم با شرکت مخابراتی Wataniya Telecom رقابت می‌کند.
 
این شرکت مخابراتی به‌تازگی مجوزی را دریافت کرده است که برمبنای آن می‌تواند فعالیت خود را در کرانه باختری گسترش دهد. لازم به ذکر است که شرکت Wataniya Telecom هم‌اکنون در کرانه باختری فعالیت می‌کند و از سال گذشته مجوز انجام فعالیت‌های خود در غزه را دریافت کرده است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.