اپراتورها

تلفن همراه

April 10, 2013
14:32 چهارشنبه، 21ام فروردینماه 1392
کد خبر: 54318

وزیر ارتباطات از برقراری ۱۰دستگاه تلفن همگانی در مناطق زلزله‌زده خبرداد

 

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: در مناطق زلزله‌زده استان بوشهر مشکلی از لحاظ ارتباطی و مخابراتی وجود ندارد.
 
به گزارش ایسنا، نامی تصریح کرد: تلفن‌های ثابت در ساعتهای اولیه وقوع زلزله مناطق استان بوشهر به علت قطعی برق برقرار نبود که صبح امروز با ارسال موتور اضطراری این مشکل نیز حل شد.
 
وی خاطر نشان کرد: تیمهای عملیاتی ما در ساعتهای اولیه وقوع زلزله در محل حاضر شده و موارد ارتباطی و مخابراتی مناطق مورد نظر را مورد بررسی قرار دادند.
 
نامی با اشاره به اینکه تنها تلفن ثابت به علت قطعی برق مدتی با اشکال مواجه بود اظهار کرد: اما تلفن همراه از نظر ارتباطی مشکلی نداشت ولی به علت تماسها و ترافیک زیاد کمی با تاخیر انجام می شد که در این خصوص هم یک کانکس اضطراری آنتن تلفن سیار و دیزل ژنراتور به منظور تامین برق مورد نیاز به منطقه فرستاده شد.
 
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با تاکید بر اینکه در حال حاضر مشکل ارتباطی و مخابراتی در مناطق زلزله زده وجود ندارد در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی دولت از برقراری 10 دستگاه تلفن همگانی خبر داد و گفت: تلفنهای همگانی هم می‌تواند در کنار دیگر خدمات و امکانات مخابراتی برای هموطنان زلزله زده و تیمهای امدادی و کمکی مفید فایده باشد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.