تلفن همراه

گوشی

April 10, 2013
19:19 چهارشنبه، 21ام فروردینماه 1392
کد خبر: 54325

افزایش دو برابری فروش گوشی‌های هوشمند ZTE

 

ZTE اعلام کرد فروش گوشی‌های هوشمند این کمپانی چینی در سال ۲۰۱۲ به بیش از دو برابر افزایش یافت.
 
به گزارش آژانس خبری صنعت ارتباطات (سینا)، رشد قوی تجارت گوشی‌های هوشمند ZTE موجب شد به کاهش فروش محصولات گوشی‌های این کمپانی چینی کمک کند.
رشد فروش گوشی‌های هوشمند همچنین به ZTE کمک کرد تا حاشیه سود ناخالص خود در سا ۲۰۱۲ را به ۱۶٫۸ درصد در بخش ترمینال‌ها برساند که موجب بهود ۱٫۶ درصدی وضعیت تجارت این کمپانی در این بخش در مقایسه با سال گذشته شد.
هی شیو مدیر بخش دستگاه‌های موبایل این کمپانی چینی گفت: ZTE آرزوی تبدیل شدن به رهبر جهانی بازار نسل چهارم تلفن همراه و شکل دادن به آینده گوشی‌های هوشمند را در سر می‌پروراند.
به گفته وی، برای بیزینس ترمینال‌های ZTE سال ۲۰۱۲ سال سوددهی بالا و افزایش حجم فروش بود و تغییرات به سمت کسب ارزش‌های بالاتر در سال ۲۰۱۳ نیز ادامه خواهد داشت.
ZTE موفق شد ۱۵ درصد درآمد کسب شده خود در سال ۲۰۱۲ را از محل فروش گوشی‌های پیشرفته به دست آورد و آقای هی قصد دارد به سهم ۲۵ تا ۳۰ درصدی در سال جاری در این زمینه دست یابد.
او نسل چهارم را کلید آینده ZTE می‌داند و معتقد است توانایی‌های این کمپانی چینی در LTE اعتماد به نفس بالایی به این شرکت برای رقابت بیشتر می‌دهد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.