تلفن همراه

فناوری

لبه تکنولوژی

April 12, 2013
18:30 جمعه، 23ام فروردینماه 1392
کد خبر: 54371

هوواوی دنیای شبکه‌های مخابراتی LTE را متحول کرد

 

شرکت هوواوی اعلام کرد که برای نخستین بار در جهان فناوری LTE Active Antenna System(AAS) را روی شبکه مخابراتی LTE شرکت Deutsche Telekom در آلمان به کار گرفته است.
 
به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، فناوری AAS به عنوان بزرگترین تحول در فناوری‌های مخابراتی پرتویی محسوب می‌شود و امکان می‌دهد توان عملیاتی شبکه‌های مخابراتی اطلاعاتی تا 70 درصد افزایش یابد. فناوری AAS به طور قابل ملاحظه‌ای توان اجرایی شبکه‌های اطلاعاتی را بیشتر می‌کند و قادر است سایت‌های رادیویی را برای ارسال و دریافت سیگنال‌ها به‌روز کند.
 
راهکار مخابراتی جدید AAS هوواوی در اصل یک ادغام‌کننده فعال سیستم‌های فرستنده و گیرنده همراه با آنتن‌های غیرفعال است که می‌توان نیاز به استفاده از کابل‌های مخابراتی را از بین ببرد و امکان راه‌اندازی سایت‌های مهندسی ساده برای ارسال و دریافت سیگنال‌ها را برطرف کند.
 
"یینگ ویمین"(Ying Weimin) مدیر مرکز شبکه‌های مخابراتی GSM&UMTS&LTE Networks در شرکت هوواوی در این خصوص توضیح داد: «این شبکه مخابراتی پیشرفته LTE AAS که به صورت آزمایشی در آلمان راه‌اندازی شده است بزرگترین تحول در دنیای شبکه‌های LTE محسوب می‌شود».
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.