اپراتورها

تلفن همراه

April 15, 2013
12:52 دوشنبه، 26ام فروردینماه 1392
کد خبر: 54410

شبکه انتقال مخابرات در 12 استان طی 3 ماه آینده ارتقاء می یابد

 

مهندس قضاتی طی گفتگویی از خرید تجهیزات شبکه انتقال به منظور ترمیم و ارتقاء شبکه مخابراتی 12 استان خبر داد و گفت : با شروع مراحل ترخیص تجهیزات سیستم های انتقال ، شبکه مخابراتی استانها در طی دو ماه آینده به قابلیت های جدیدی مجهز خواهند شد.
 
به گزارش وبسایت رسمی شرکت مخابرات ایران، قضایی مشاور مدیر عامل و مدیر پروژه های تأمین تجهیزات شرکت مخابرات ایران ضمن بیان این مطلب زمان راه اندازی این پروژه را اینگونه عنوان کرد : این پروژه که از 8 ماه پیش فرایند خرید آن آغاز شده ، با شروع ترخیص تجهیزات وارد فاز عملیاتی خود شد و پیش بینی می شود که طی 3 ماه آینده عملیات نصب و راه اندازی این طرح به اتمام برسد.
 
قضاتی در خصوص ویژگی های این پروژه گفت : پروژه تأمین تجهیزات شبکه انتقال ، امکان ارائه سرویس به شکلی مطلوب تر و بیشتر را برای سایر اپراتورهای مخابراتی از جمله همراه اول ، ایرانسل ، رایتل و شرکتهای ارائه دهنده خدمات اینترنتی فراهم می کند ، همچنین حل مشکلات Bottle Neck ) و ( Congestion شبکه های قدیمی و فعلی ، ایجاد بستری مناسب برای ارائه خدمات در مسیرهای انتقال باند پهن ( خصوصاً ارائه این خدمات برای تقویت ارتباطات بانک ها و مؤسسات مشابه ) از ویژگی ها و الزامات دیگر این طرح است.
 
وی افزود : همچنین به کارگیری این تجهیزات در استانها، منجر به کاهش هزینه های نگهداری خصوصاً هزینه های بالای سیستم های انتقال رادیویی می شود. 
 
قضاتی در پایان خاطرنشان کرد : این پروژه هزینه های پنهان شبکه را نیز به شدت کاهش خواهد داد و پاسخگویی مطلوب شرکت های مخابراتی استانی را به تقاضاهای روزافزون مشترکان حقیقی و حقوقی فراهم می‌کند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.