اپراتورها

تلفن همراه

April 15, 2013
21:21 دوشنبه، 26ام فروردینماه 1392
کد خبر: 54424

راه‌های رسمی اطلاع‌رسانی ایرانسل تشریح شد؛ مردم مراقب سودجویان باشند

 

مدیر روابط عمومی ایرانسل گفت: اگر ایرانسل قصد برقراری تماس با مشترکین را داشته باشد تنها با شماره ویژه 09351000000 با آنها تماس می‌گیرد و پیامک‌های خود را نیز تنها با عنوان "Irancell" ارسال می‌کند.
 
آرش کریم‌بیگی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: در صورتی که ایرانسل قصد برقراری تماس با مشترکین را داشته باشد تنها از طریق شماره ویژه 09351000000 با آنها تماس می‌گیرد و پیامک‌های خود را نیز تنها با عنوان "Irancell" ارسال می‌کند.
 
وی تصریح کرد: مشترکین در هر حال می توانند جهت اطمینان از اینکه ایرانسل با آنها تماس گرفته در هر زمان با شماره 700 تماس بگیرند تا از طریق کارشناسان مرکز تماس ایرانسل از این موضوع مطمئن شوند.
 
وی تاکید کرد: اسامی برندگان قرعه کشی ها و مسابقات ایرانسل منحصرا از طریق وبسایت رسمی این شرکت به نشانی www.irancell.ir و اطلاعیه ها و اخبار منتشر شده در رسانه های رسمی کشور منتشر می‌شود و فرآیند اهدای تمامی جوایز مسابقات و یا قرعه کشی های ایرانسل، تحت هیچ عنوانی برای مشترک برنده هزینه ای در بر ندارد .
 
مدیر روابط عمومی ایرانسل افزود: مشترکین شبکه تلفن همراه ایرانسل می توانند برای تماس با کارشناسان مرکز تماس شبانه روزی ایرانسل با شماره 700 را از سیم کارت خود و یا شماره 09377000000 را از سایر خطوط تماس بگیرند، مشترکین و متقاضیان خدمات وایمکس ایرانسل نیز می توانند از طریق تماس با شماره 707 از خطوط ایرانسل و 09377070000 از طریق سایر خطوط با کارشناسان مرکز تماس ویژه وایمکس ایرانسل تماس بگیرند.

 

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.