اپراتورها

تلفن همراه

April 22, 2013
9:16 دوشنبه، 2ام اردیبهشتماه 1392
کد خبر: 54564

مدیرعامل همراه اول: 3میلیون سیمکارت غیرفعال را قطع کرده ایم

 

مدیر عامل شرکت ارتباطات سیار (همراه اول) گفت: اگر مشترکی نمی‌خواهد پیامک‌های تبلیغاتی ارسال شود با 9990 تماس بگیرد.
به گزارش واحد مرکزی خبر، آقای صدوقی در حاشیه مجمع عمومی صاحبان سهام همراه اول در جمع خبرنگاران درباره پیامک‌های تبلیغاتی گفت: هفت تا هشت درصد مشترکان درباره لغو ارسال این پیامک‌ها اعلام نظر کردند.
 
صدوقی درباره ورود به بورس نیز گفت: همه اقدامات انجام و مجوزها دریافت شده است اما سازمان بورس باید نماد همراه اول را باز کند.
 
وی در باره افزایش سرمایه همراه اول افزود: برای این منظور منتظر نهایی شدن کارها در بورس هستیم.
 
صدوقی همچنین درباره سرمایه گذاری در بازارهای خارجی گفت: بازار هدف در حوزه اپراتوری انتخاب شده است و در آینده اعلام می‌شود.
 
مدیرعامل همراه اول درباره مشکل آنتن دهی برخی نقاط گفت: تمام مراکز استان و شهرهای بزرگ تحت پوشش آنتن شبکه است و فقط در برخی نقاط به علت توسعه مسکن مهر افزایش ظرفیت داشته‌ایم.
 
وی با بیان اینکه در سال گذشته در تهران 45 تا 50 سایت همراه اول جمع آوری شد، افزود: پارسال هر ماه چهار سایت جمع آوری شد و نصب سایت های جدید دو ماه زمان نیاز دارد.
 
صدوقی در دو سال گذشته سه هزار و 700 سایت نوسازی شد و شش هزار و 700 سایت نیز توسعه یافت.
 
وی درباره سیم کارت های قطع شده به علت فعال نبودن گفت : 62 میلیون سیم کارت فروخته شده است و حدود سه میلیون آن به علت غیرفعال بودن بیش از یک سال و نیم قطع شده است.
 
صدوقی با بیان اینکه سیم کارتهای غیرفعال در مناطقی قطع شده که شبکه ، ظرفیت نداشته است ، افزود: اگر مشترکی دوباره همان سیم کارت را بخواهد می‌تواند به دفاتر همراه اول مراجعه و به صورت رایگان آن شماره را فعال کند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.