رگولاتوری

مدیرعامل پست مدعی شد: افزایش تعرفه پستی باعث افزایش ترافیک مرسولات شد!

 

مدیرعامل شرکت پست گفت: از 2 سال گذشته با افزایش تعرفه‌ پستی ترافیک شبکه بیشتر شده و کیفیت خدمات پستی نیز بهبود یافته است.
 
تعرفه‌های شرکت پست یکبار در فروردین 90 به میزان 40 درصد و بار دیگر در آذر 91 به میزان 30 درصد افزایش یافت.
 
برای سال 92 نیز شرکت پست خود را برای ارائه پیشنهاد افزایش تعرفه‌ای حدود 12درصد آماده می‌کند.
 
پس از این افزایش تعرفه‌ها در بخش پستی، مدیرعامل شرکت پست معتقد است: با افزایش تعرفه‌ شاهد افزایش ترافیک پستی و بهبود کیفیت در خدمات پستی بوده‌ایم.
 
محمد حسن کرباسیان مدیرعامل شرکت پست در گفت‌وگو با فارس گفت: همواره پیش‌بینی‌ها حاکی از این بود که با رشد فناوری و روی کار آمدن وسایل جدید ارتباطی از علاقه مردم به پست کاسته شود، اما از 2 سال گذشته و با افزایش تعرفه‌ها در شرکت پست شاهد افزایش ترافیک شبکه بوده‌ایم و این تغییر به ما نشان داد، اگر مردم رشد و توسعه بیشتری در شبکه پستی ببینند، بیشتر به پست رجوع خواهند کرد.
 
مدیر عامل شرکت پست افزود: از سوی دیگر پس از منطقی‌تر شدن تعرفه‌های پستی، انصافاً در شاخص‌های کیفیت رشد خوبی داشته‌ایم و سرعت در شبکه پستی بسیار افزایش یافته است.
 
وی ادامه داد: شرکت پست همچنین در بحث دولت الکترونیک پیشرفت خوبی داشته است و اکنون بسیاری از اطلاعات مورد نیاز مشتریان از طریق سایت شرکت به مشتریان ارائه می‌شود؛ به گونه‌ای که روزانه 70 هزار نفر برای اطلاع از خدمات الکترونیک شرکت پست به پورتال این شرکت سر می‌زنند.

​​