تلفن همراه

تبلیغات موبایل به اندازه تبلیغات تلویزیونی اهمیت پیدا میکنند

 

پس از انتشار شایعه سرمایه‌گذاری ۱ میلیون دلاری فیس‌بوک برای نمایش تبلیغات ویدئویی، شرلی سندبرگ دلیل این سرمایه‌گذاری بزرگ توسط این رسانه اجتماعی را توضیح می‌دهد.
 
شرلی سندبرگ هفته گذشته در مصاحبه‌ای با لاندنرز اذعان داشت که تبلیغات موبایل نه تنها برای فیس‌بوک بلکه به صورت کلی در بازاریابی مشاغل بسیار حایز اهمیت است.
 
به گزارش وبلاگینا به نقل از fastcompany مدیرعامل فیس‌بوک دیروز خطاب به خبرنگاران حاضر در دفتر لندن این شرکت چنین گفت: میزان مخاطب است که این شرایط را بوجود می‌آورد--تلفن--رسانه‌ای بسیار عظیم است. برای فروشندگان و مشاغل، تبلیغ روی موبایل به اندازه تبلیغات تلویزیونی مهم است. اگر نخواهیم بگوییم اهمیت تبلیغ موبایلی بیش از تبلیغ تلویزیونی است باید بگوییم هم‌ارزش هستند.
 
به نظر می‌رسد که قضیه خیلی مهم است چرا که اگر این شایعه صحت داشته باشد این رسانه اجتماعی دارد برای هر تبلیغ ویدئویی ۱ میلیون دلار هزینه می‌کند. تبلیغات در چهار گروه و برای افراد مختلف نمایش داده می‌شوند: مردان بالای ۳۰ سال، مردان زیر ۳۰ سال، زنان بالای ۳۰ سال و زنان زیر ۳۰ سال.
 
هر تبلیغ ۱۵ ثانیه نمایش داده می‌شود و کاربران میلیاردی فیس‌بوک هیچ تبلیغی را بیش از سه بار در روز مشاهده نمی‌کنند. اگر شرکت به آنچه مدنظر دارد برسد به این معناست که روزی ۴ میلیون دلار به جیب فیس‌بوک می‌رود.
 
سندبرگ به لندن آمده است تا کتاب خود با عنوان Lean in را تبلیغ کند. از امروز بخشی ابزارهای شبکه‌ای آنلاین  این کتاب در قالب تبلیغات نمایش داده خواهند شد.
 
با اینکه اصل نرم‌افزار این کتاب رایگان است، کاربران می‌توانند قابلیت‌های ویژه همانند تحلیل اطلاعات، فروشگاه‌های آنلاین و مدیریت ارتباطات است را خریداری کنند. این مجموعه توسط Mightybell مدیرعامل و موسس و Gina Bianchini یکی از موسسان Lean in ارائه می‌شود.

​​