رگولاتوری

April 26, 2013
15:25 جمعه، 6ام اردیبهشتماه 1392
کد خبر: 54659

وزیر ارتباطات: احمدی نژاد بسیاری از تابوها را شکست!

nami.jpg

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: احمدی نژاد در دوران ریاست جمهوری خود با حضور در میان مردم، بسیاری از تابوهای رایج در کشور را شکست.
 
به گزارش ایرنا، ˈمحمدحسن نامیˈ روز چهارشنبه در دور چهارم سفرهای استانی ریاست جمهوری و هیات دولت به استان اصفهان با سفر به فریدونشهر در جمع مسوولان و مردم این شهرستان افزود: رییس دولت دهم از جنس مردم است و هنوز به منوال روزهای قبل همان ساده زیستی خود را دنبال می کند.
 
وی سفرهای استانی را تابوشکنی و از ابتکارات مهم دولت نهم و دهم دانست و گفت: در این سفرها بسیار از نقاط ضعف و قوت شهرها و روستاهای کشور شناسایی و برای رفع مشکلات آنها قدم های خوبی برداشته شد.
 
وزیر ارتباطات با اشاره به اینکه ایران بدلیل ایستادگی و استقلال خود تحت فشار و هجوم استکبار جهانی قرار گرفته است، اظهار کرد: ایران تنها کشور در دنیاست که استقلال کامل دارد.
 
وی با بیان اینکه حتی امریکا نیز کشوری مستقل نیست، تصریح کرد: این کشور بطور کامل تحت سیطره صهیونیست قرار دارد .
 
وزیر ارتباطات با اشاره به اینکه مردم ما بسیار هوشمندند و هدایت امروز جامعه ما به دست آنهاست، گفت: هرکدام از مشکلاتی که امروز استکبار جهانی برای ما ایجاد کرده است می تواند هر حکومت قدرتمند دیگری را سرنگون کند.
 
وزیر ارتباطات با تاکید بر اینکه پیروزی ما دور نیست، افزود: در ماه های آینده شاهد موفقیت های بزرگ ایران در سطح بین المللی خواهیم بود.
 
نامی همچنین با اشاره به وضعیت فریدونشهر اظهار کرد: این شهرستان مرکز تولید آب شیرین است و با توجه به کمبود آب شیرین در کشور، از اهمیت خاصی برخوردار است.
 
وی با تاکید بر اینکه این نقطه قوت شهرستان فریدونشهر باید حفظ شود، اضافه کرد: بهتر است به جای صنایع آلوده ساز از صنایع جایگزین، پاک و درآمدزا استفاده شود.
 
نماینده تام الاختیار رییس جمهوری در سفر به فریدونشهر گفت: مساله آبرسانی و حق معلمان آموزش و پرورش این شهرستان پیگیری خواهد شد.
 
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، در این سفر از نزدیک با تعدادی از نمایندگان اقشار مختلف مردم فریدونشهر دیدار و در باره مشکلات و مسائل آنها گفت و گو کرد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.