اپراتورها

تلفن همراه

رگولاتوری

May 1, 2013
21:06 چهارشنبه، 11ام اردیبهشتماه 1392
کد خبر: 54765

واکنش مخاطبان خبرآنلاین:وزیر هم تکذیب کند، قبض همراه اول گرانی را تایید می کند

 

 

خبرآنلاین نوشت: واکنش مخاطبان خبرآنلاین به گزارشی تحت عنوان 'هزینه مکالمات با همراه اول افزایش یافته است؟'
 

بسیاری از مخاطبان خبرآنلاین در قسمت نظرات گزارشی تحت عنوان "هزینه مکالمات با همراه اول افزایش یافته است؟" از افزایش هزینه مکالمات خود در فروردین ماه امسال نسبت به دوره های گذشته خبر می دهند در حالیکه مسوولان اپراتور همراه اول همچنان بر عدم افزایش هزینه مکالمات اصرار دارند.
یکی از مخاطبان خبرآنلاین می نویسد: برای فقط فروردین صورت حساب بنده 118 هزار تومان امده است که بی سابقه است و متاسفانه هر چه سعی دارم از طریق سایت همراه اول نمیتوانم به صورتحساب خودم دسترسی پیدا کنم. جالب است که همراه اول بعد از نزدیک به 5 سال یادش افتاد که قیمت کدهای مختلف را مثل دو اپراتور دیگر هم تراز کند ولی حالا به این نحو دارد ضد حال میزند.
یکی دیگر از خوانندگان خبرآنلاین می گوید: مبلغ قبض دو ماهه من 180000 ریال بود در حالی که قبض فروردین ماه که از طریق همراه اول ارسال شد یک ماهه 220000 ریال است چه کسی می گوید سیم کارت دایمی گران شده است؟
مخاطبی دیگر از مشکل خود می گوید: دقیقا بنده هم به همین مشکل برخوردم هزینه مکالمات دو ماه قبل12900 بوده در حالیکه پیامک جدید برای فقط ماه فروردین خبر از 25800 میدهد، که برای منم خیلی عجیب است. لطفا پیگیری کنید.
خواننده دیگر ما گلایه خود را اینگونه مطرح می کند: نرخ مکالمه تلفن همراه افزایش یافت؟ وزیر تکذیب کرد! فیش تایید کرد! این مراحل برای همه اجرا می شود بعد همانی می شود که باید باشد و فقط صنعت خودرو ساز مظلوم شده که عده ای در کنار آن خودی نشان دهند و معروفیت کسب کنند.
مخاطبی دیگر می نویسد: آقای مدیر کل! سیم کارت دائمی من در طی ماه فروردین بیست و یک روز خاموش بوده و هزینه های دو دوره قبلی هم بنظرم افزایش داشته بدلیل اینکه من مشترک با مصرف متوسط هستم قبض قبلی آمده 726000ریال و این دوره که موبایلم خاموش بوده آمده 905000 ریال جالب است.
امیر مخاطبی دیگر است که معتقد است هزینه مکالمات در همراه اول افزایش یافته است.
ف.م خواننده دیگر خبرآنلاین است که به قبض موبایل مادر خود اشاره می کند: قبض تلفن همراه مادر من که هر ماه حدود سه تا چهار هزار تومان می‌شد، این ماه به حدود 18 هزار تومان افزایش پیدا کرده است.
علی یکی از مخاطبان خبرآنلاین است که از کاهش مبلغ قبض موبایل خود می گوید: نمیدونم چه طور شده ولی مال ما دو ماهه حدود 35 تومان میومد حالا یک ماهه 11 تومان هست. تازه کمتر شده است.

یکی دیگر از خوانندگان خبرآنلاین می نویسد:  قبض دو ماه آخر سال من امده 19600 تومان که از تلفن زیاد استفاده میکنم اونوقت برای یکماه فروردین که همش تعطیل بود و من کمترین مکالمه را داشتم اس ام اس امده 23500 تومان اونوقت میگویند گران نشده است.
یکی دیگر از مخاطبان خبرآنلاین متذکر می شود:  فکر کنم مبلغ ماه پیش را به این قبض جدید اضاقه کردند، میتوانید بروید سایت همراه اول بصورت آنلاین قبض رو بگیرید و ببینید که بدهکاری پیشین لحاظ شده یا خیر.
مخاطبی دیگر از تعجب خود می گوید: برای من هم قبض ماه فروردین آمد. واقعا از عددی که دیدم متعجب شدم. انتظار یک چهارم این مبلغ در دو ماه را داشتم نه یکماه.
سعادت مخاطبی دیگر است که معتقد است : دقیقا سه دوره است که هزینه تلفن همراه ما افزایش خیلی زیادی داشته در حالی که میزان مکالمه من تغییر چندانی نکرده است. آخرین قبض معادل سه دوره در سال گذشته است از تعجب شاخ درآوردم.
افشین می گوید : این پیامک دیروز و امروز برای هر دو خط همراه اول من هم آمد که اولاً قبض پرداختی قبلی رو عمل نکردند و به عنوان بدهی قبلی لحاظ کردند ثانیاً اعداد زمان و قیمت ،بنظر خیلی بی ربط می آیند.
مخاطبی دیگر اینگونه می نویسد: برای بنده هیچوقت قبض دو ماه از هفتاد هزار تومان تجاوز نکرده اما قبض فروردین به تنهایی 52000 تومان شده ضمن اینکه شامل جایزه 300 پیامک رایگان هم بودم! بعد هم اس ام اسی با این مضمون از طرف همراه اول امده که مهلت پرداخت فروردین را تا 12 اردیبهشت اعلام کرده اگر آقای مدیر کل می گویند که فقط جهت اطلاع است پس چرا مهلت تعیین می کنند؟

دیگر نظرات خوانندگان خبرآنلاین را در اینجا بخوانید.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.