اپراتورها

تلفن همراه

May 1, 2013
21:09 چهارشنبه، 11ام اردیبهشتماه 1392
کد خبر: 54766

توضیح مخابرات در خصوص ضرب الاجل پرداخت صورتحساب فروردین همراه اول:می خواهیم پیامک رایگان بدهیم!

 

خبرآنلاین: در حالیکه همراه اول با ارسال پیامک صورتحساب ماه فروردین مشترکان، ضرب الاجل پرداخت تعیین کرده اما مدیر روابط عمومی مخابرات همچنان تاکید دارد که تعیین زمان پرداخت برای ارائه تسهیلات به مشترکانی است که قبوض خود را ماهانه پرداخت می کنند.
 
زارعیان معتقد است: به کسانی که هر ماه صورتحساب خود را پرداخت می کنند قراراست همراه اول 300 پیامک رایگان هدیه دهد.
 
طی روزهای گذشته همراه اول با ارسال 3 پیامک به مشترکان خود از ارسال صورتحساب فروردین ماه خبرداد. پس از آن بود که صورتحساب مشترکان در قالب دومین پیامک برای صاحبان خطوط دائمی همراه اول ارسال شد. اگر از افزایش یکباره قیمت در قبوض فروردین ماه بگذریم باید به پیامک سوم اشاره کنیم که در آن تاکید شده بود مهلت پرداخت این صورتحساب 12 اردیبهشت ماه است.
اما زارعیان همچنان تاکید دارد: این مهلت پرداخت تنها برای ارائه تسهیلات است و وقتی از وی می پرسیم که به غیر از پیامک رایگانی که هر دو ماه یکبار هم اگر مشترکان به موقع صورتحساب خود را پرداخت می کردند، آنرا دریافت می کردند چه تسهیلات دیگری قراراست در نظر گرفته شود می گوید: به هرحال همکاران ما در حال بررسی هستند و اگر طرح پرداخت ماهانه جواب دهد قطعا بررسی ها برای اعطای تسهیلات بیشتر صورت خواهد گرفت.
مدیر روابط عمومی مخابرات در عین حال تاکید می کند: در گذشته ما در ازای پرداخت به موقع قبوض دوماهه، پیامک رایگان اختصاص می دادیم اما اگر مشترکی هر ماه قبوض خود را پرداخت کند در انتهای دو ماه 600 پیامک رایگان در اختیار دارد به گونه ای که در ماه اول در صورت پرداخت بموقع 300 پیامک رایگان هدیه می گیرد و در ماه بعدی آن 300 پیامک دیگر که جمعا هر دو ماه 600 پیامک رایگان خواهد داشت.
 
 
این درحالی است که بسیاری از مشترکان همراه اول از افزایش قیمت قبوض و همچنین تعیین مهلت پرداخت گلایه دارند.
یکی از مخاطبان خبرآنلاین می نویسد: در پیامکی که دیروز برای من آمده هزینه یک ماه فروردین حدود سی هزار تومان اعلام شده و تا روز 12 اردیبهشت مهلت پرداخت داده شده است. در حالی که در دوره قبلی یعنی صورتحساب بهمن و اسفند حدود 23 هزار تومان بوده است. بنابراین برای یک ماه افزایش بیش از صدو سی درصدی داشته است. استفاده از تلفن همراه با این وضع چندان نمی صرفد. خودم فکر می کردم از عید به این طرف نسبت به قبل از عید خیلی کمتر از تلفن استفاده کرده ام.
یا مخاطبی دیگر در قسمت نظرات گزارش خبرآنلاین تحت عنوان " هزینه مکالمات با همراه اول افزایش یافته است؟" گلایه کرده است: مدیرکل روابط عمومی مخابرات فرمودند که قبوض هنوز هم به صورت دوماه یکبار میاد در حالیکه (1) بعد از دریافت این پیام به وبسایت همراه اول رفتم تا ببینم چه خبراست. کلا قبض دوره 6 سال 91 برداشته شده و قبض اول فروردین تا اول اردیبهشت 92 به عنوان قبض پایان دوره معرفی شده است. (2) با 9990 تماس گرفتم تا لااقل دوره6 ، سال 91 رو پرداخت کنم. اونجا هم پایان دوره همین فروردین 92 اعلام می شود. 
یکی دیگر از خوانندگان خبرآنلاین می نویسد: برای بنده هیچوقت قبض دو ماه از هفتاد هزار تومان تجاوز نکرده اما قبض فروردین به تنهایی 52000 تومان شده ضمن اینکه شامل جایزه 300 پیامک رایگان هم بودم! بعد هم اس ام اسی با این مضمون از طرف همراه اول امده که مهلت پرداخت فروردین را تا 12 اردیبهشت اعلام کرده اگر آقای مدیر کل می گویند که فقط جهت اطلاع است پس چرا مهلت تعیین می کنند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.