تلفن همراه

گوشی

May 5, 2013
18:47 یکشنبه، 15ام اردیبهشتماه 1392
کد خبر: 54814

منتظر گوشی‌های پیشرفته و بزرگ نوکیا باشید

 

نوکیا به زودی یک دستگاه الکترونیکی بین رایانه‌های لوحی و گوشی‌های هوشمند را روانه بازار می‌کند و سری جدید از گوشی‌های هوشمند معمولی را به دست کاربران می‌رساند.
 
 
"استیفن ایلاپ"(Stephen Elop) مدیرعامل شرکت نوکیا و "تیمو ایهاموتیلا"(Timo Ihamuotila) مدیر مالی این شرکت فنلاندی در مصاحبه‌ای با نشریه بریتانیایی Mobile Magazine در مورد نسل جدید محصولات نوکیا با اندازه بزرگ توضیح دادند.
 
به گزارش فارس به نقل از جی‌اس‌ام‌آرنا، این دو مدیر ارشد نوکیا اعلام کردند که این شرکت به زودی یک دستگاه الکترونیکی بین رایانه‌های لوحی و گوشی‌های هوشمند را روانه بازار می‌کند و سری جدید از گوشی‌های هوشمند معمولی را به دست کاربران می‌رساند که احتمال می‌رود یکی از گوشی‌های بزرگ نوکیا Lumia 928 نام داشته باشد.
 
گوشی هوشمند عظیم‌ الجثه‌ای که نوکیا آن را در دست تولید دارد اواخر ماه ژوئن وارد بازار می‌شود و این شرکت فنلاندی هم‌اکنون همکاری‌های گسترده‌ای را با شرکت‌های مخابراتی آمریکایی آغاز کرده است تا بتواند این محصول را به صورت گسترده وارد بازار کند. البته گفته می‌شود که مذاکرات نوکیا با شرکت ‌های مخابراتی بریتانیایی نیز برای عرضه این محصول آغاز شده است.
 
مدیر مالی نوکیا توضیحی در مورد جزئیات این گوشی هوشمند عظیم الجثه نداد، اما اعلام کرد که شرکت نوکیا قصد دارد به کمک دوربین‌های دیجیتالی، گوشی‌های هوشمند خود را نسبت به تمام محصولات موجود در بازار جهانی متفاوت کند.
 
او همچنین خاطرنشان کرد که نوکیا در این اقدام قصد دارد سری گوشی‌های هوشمند جدید خود را در محصولات پیشرفته گرفته تا معمولی به دست کاربران جهانی برساند.
 
دو مدیر ارشد نوکیا در بخش رایانه‌های لوحی صحبت زیادی به میان نیاوردند. اما پیش‌بینی می‌شود که نوکیا یک دستگاه الکترونیکی مبتنی بر سیستم‌عامل ویندوز فون 8 را با نمایشگر 6 اینچی در فصل چهارم سال جاری میلادی با میانگین قیمت 400 تا 500 پوند(620 تا 780 دلار) به دست کاربران جهانی برساند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.