بازار سرمایه

سیستم‌عامل و نرم‌افزار

May 21, 2013
9:25 سه شنبه، 31ام اردیبهشتماه 1392
کد خبر: 55153

دعوت به مجمع عمومی عادی سالیانه و فوق العاده صاحبان سهام همکاران سیستم

 

همکاران سیستم از سهامداران خود برای حضور در مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام  برای دوره مالی منتهی به 30/12/1391 دعوت کرد.
 
به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) در این اطلاعیه آمده است: از صاحبان محترم سهام شرکت همکاران سیستم (سهامی عام) یا نمایندگان قانونی آنان دعوت به عمل می‌آید تا در جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت که در روز پنج شنبه 09/03/1392 راس ساعت 9:00 در محل دفترمرکزی شرکت همکاران سیستم واقع در خیابان ولیعصر، بالاتر از میدان ونک، خیابان عطار، پلاک 8 تشکیل می‌گردد، حضور به‌هم رسانند.
 
در ادامه این اطلاعیه آمده: همچنین از سهامداران محترم و یا نمایندگان قانونی آنان که تصمیم به شرکت در مجمع یاد شده را دارند، درخواست می‌شود برای دریافت برگ ورود به جلسه با دردست داشتن اصل برگ سهام و کارت ملی یا اصل شناسنامه و یا وکالت رسمی از ساعت 8 تا 16 روزهای 7 و 8 خردادماه به بخش امور سهام شرکت مراجعه نمایند. برای کسب اطلاعات بیشتر، با امور سهام و مجامع شرکت تماس حاصل نمایید.
 
بنابر اعلام، قرائت گزارش فعالیت هیات مدیره به مجمع برای سال مالی منتهی به 1391/12/30، قرائت گزارش حسابرس و بازرس قانونی شرکت به مجمع برای سال مالی منتهی به 1391/12/30، بررسی و اتخاذ تصمیم نسبت به تصویب صورت‌های مالی شرکت و معاملات مشمول ماده 129 لایحه اصلاحی قانون تجارت برای سال مالی منتهی به 1391/12/30، تصمیم‌گیری درخصوص تقسیم سود، پاداش و حق‌حضور اعضای هیات‌مدیره برای سال مالی منتهی به 1391/12/30، انتخاب بازرس اصلی و علی‌البدل و حسابرس و تعیین حق‌الزحمه مربوطه برای سال مالی منتهی به 1392/12/29، انتخاب اعضای اصلی و علی‌البدل هیات‌مدیره، تعیین روزنامه کثیرالانتشار به منظور درج آگهی‌های رسمی شرکت و سایر مواردی که در صلاحیت مجمع عمومی عادی باشد دستور این جلسه را تشکیل میدهد.
 
از سوی دیگر همکاران سیستمی ها برای ساعت همین روز هم از سهامداران خود برای حضور در مجمع عمومی فوق العاده شرکت خود از سهامداران دعوت به عمل آورده اند.

در اطلاعیه همکاران سیستم آمده: از صاحبان محترم سهام شرکت همکاران سیستم (سهامی عام) یا نمایندگان قانونی آنان دعوت به عمل می‌آید تا در جلسه مجمع عمومی فوق‌العاده شرکت که در روز پنج شنبه 09/03/1392 راس ساعت 11:00 در محل دفتر مرکزی شرکت همکاران سیستم واقع در خیابان ولیعصر، بالاتر از میدان ونک، خیابان عطار، پلاک 8 تشکیل می‌گردد، حضور به‌هم رسانند.
 
 
در ادامه این اطلاعیه هم آمده: همچنین از سهامداران محترم و یا نمایندگان قانونی آنان که تصمیم به شرکت در مجمع یاد شده را دارند، درخواست می‌شود برای دریافت برگ ورود به جلسه با دردست داشتن اصل برگ سهام و کارت ملی یا اصل شناسنامه و یا وکالت رسمی از ساعت 8 تا 16 روزهای 7 و 8 خردادماه به بخش امور سهام شرکت مراجعه نمایند. برای کسب اطلاعات بیشتر، با امور سهام و مجامع شرکت تماس حاصل نمایید.
 
قرائت گزارش هیات مدیره و بازرس قانونی درخصوص لزوم افزایش سرمایه و اتخاذ تصمیم نسبت به پیشنهاد افزایش سرمایه و اصلاح ماده 5 اساسنامه دستور جلسه مجمع فوق العاده صاحبان سهام همکاران سیستم را تشکیل میدهد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.