رگولاتوری

June 2, 2013
20:14 یکشنبه، 12ام خردادماه 1392
کد خبر: 55399

بودجه امسال وزارتخانه ارتباطات 744 میلیارد تومان است

معاون برنامه‌ریزی وزارت ارتباطات گفت: در سال 92 درآمد این وزارتخانه 4 هزار میلیارد تومان و بودجه 744 میلیارد تومان است که نسبت به بودجه 706 میلیارد تومانی سال پیش، علیرغم بودجه انقباضی، رشد یافت.
 
عبدالمجید غریب رضا در گفت‌وگو با خبرنگار فناوری اطلاعات خبرگزاری فارس با تشریح بودجه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای سال 92 اظهار داشت: دولت درآمد وزارت‌خانه را 3 هزار و 700 میلیارد تومان پیش‌بینی کرده بود که کمیسیون تلفیق مجلس 300 میلیارد به آن افزود و به این ترتیب درآمد وزارت‌خانه در سال 92، مبلغ 4 هزار میلیارد تومان مصوب شده است.
 
معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: همچنین اعتبارات هزینه‌ای و عمرانی وزارت ارتباطات 744 میلیارد تومان است که سال پیش 706 میلیارد تومان بوده و بنابراین در سال 92 علیرغم انقباضی بودن بودجه کشور، بودجه وزارت ارتباطات اندکی افزایش داشته است.
 
وی ادامه داد: این بودجه شامل بودجه ستاد وزارت‌خانه و بخش‌هایی از زیرمجموعه‌های وزارت ارتباطات از جمله رگولاتوری، شرکت خدمات هوایی پیام، بخشی از بودجه شرکت ارتباطات زیرساخت و بخشی از بودجه سازمان فناوری اطلاعات ایران است؛ زیرا برای مثال سازمان فناوری اطلاعات ایران دارای ردیف بودجه جداگانه است.
 
غریب رضا تصریح کرد: بودجه امسال وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات دارای 3 حکم در خصوص خدمات عام اجباری (USO)، سرمایه‌گذاری شرکت زیرساخت در پروژه‌های خارجی فیبر نوری و فروش اوراق مشارکت نیز هس
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.