بازی

فناوری اطلاعات

June 3, 2013
18:44 دوشنبه، 13ام خردادماه 1392
کد خبر: 55415

نشانگانی از بازی Plants Vs. Zombies 2

استودیوی PopCap اخیرا چندین تصویر از زامبی‌ها و گیاهان محبوب در بازی Plants Vs. Zombies را در غالبی متفاوت منتشر کرده که باعث جنجال خبری شده است.
 
 
به گزارش گروه بازی‌های ویدئویی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، آیزاک کلارک، نقش اول سه گانه‌ی Dead Space و شخصیت‌های دو بازی Mass Effect و Medal of Honor سوژه طراحی‌های جدید PopCap قرار گرفته‌اند. در تصویر مرتبط با بازی Dead Space، یک زامبی را در لباس کلارک مشاهده می‌کنید و در تصاویر مربوط به Mass Effect هم ارتش گیاهان فضایی را در نقش سربازان جوخه‌ی فرمانده شپرد می‌بینید. Dead Face و Grass Effect نام تصاویری هستند که از دو بازی نام برده منتشر شدند. اخیرا هم تصویری تحت نام Petal of Honor منتشر شد که واضحا نشان دهنده فضای بازی Medal of Honor است.
 
نسخه دوم این عنوان قرار است تا انتهای سال میلادی عرضه شود اما برای اطلاعات بیشتر باید تا E3 2013 که هفته آینده برگذار خواهد شد منتظر ماند و مشاهده کرد که الکترونیک آرتز در مورد این بازی چه حرف‌های برای گفتن خواهد داشت.
 
بازی Pvs.Z یک عنوان فانتزی در سبک Tower Defense است که در آن شما باید با استفاده از گیاهان مختلفی که در دست دارید، از خانه و البته خودتان مراقبت کنید و نگذارید زامبی‌ها به هیچ وجه به خانه‌ی شما برسند.
 
شماره اول این بازی در سال 2009 توانست موفقیت عظیمی به دست آورد و به یکی از محبوب‌ترین بازی‌های آرکید تبدیل شود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.