تلفن همراه

گوشی

June 5, 2013
16:32 چهارشنبه، 15ام خردادماه 1392
کد خبر: 55436

سونی اکسپریا L وارد بازار ایران شد

گوشی هوشمند اکسپریا ال سونی، کمتر از یک ماه بعد از عرضه رسمی به بازار جهانی به صورت بدون گارانتی وارد بازار ایران شد.
 
 
به گزارش خبرنگار آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطت (ایستنا)، Xperia L که مارچ امسال رونمایی و از اواسط می به بازار جهانی عرضه شد از هفته گذشته به صورت بدون گارانتی در بازار موبایل تهران عرضه شده است.
 
Sony Xperia L

این گوشی آندرویدی یک سیم کارته 137 گرمی با پردازنده دو هسته ای یک گیگاهرتزی Qualcomm Snapdragon Pro Chipset، حافظه داخلی 8192 مگابایت و حافظه رم 1024 مگابایت – قابلیت استفاده از کارت حافظه Micro SD را هم داراست.
 
پشتیبانی از فناوری های ارتباطی GPRS ،WLAN ،GPS ،NFC ،Bluetooth و نسل سوم شبکه های تلفن همراه، صفحه نمایش لمسی خازنی از نوع TFT با ابعاد 854 × 480 که صفحه ۴.۳ اینچی نسبتا با کیفیتی را نوید میدهد از دیگر مشخصات اسمارت فون میانی تازه سونی است. 
 
سونی برای این گوشی خود یک دوربین ۸مگاپیکسلی با فوکوس اتوماتیک و فلاش LED و یک دوربین مکالمه ویدئویی در جلو در نظر گرفته است.
 
چراغ زیرین و لبه های پایین و بالایی این گوشی یادآور گوشی اکسپریا E و انحنای اندک پشت آن یادآور طراحی گوشیهایی نظیر اکسپریا TX و اکسپریا V است. 
 
اکسپریا ال به صورت پیشفرض با نسخه v4.1 یا همان JellyBean آندروید و باتری 1750 میلی آمپر ساعتی که زمان انتظاری در حدود 498 ساعت و توان مکالمه ای در حدود ۸ ساعت را برای کاربر مهیا میکند با قیمتی در حدود یک میلیون و۸۰ هزار تومان و بدون خدمات پس از فروش در بازار موبایل تهران فروخته می شود.
با این قیمت و مشخصات، آنهم بدون خدمات پس از فروش به نظر میرسد کاربران گزینه های بهتر و حتی ارزانتری مثل Samsung Galaxy Grand دوسیمکارته ۵اینچی، Huawei Ascend G600، سونی اکسپریا SL با پردازنده دوهسته ۱.۷ گیگاهرتزی و یا Samsung Galaxy S III Mini را میتوانند در فهرست انتخاب های خود جایگزین سونی اکسپریا ال بدون خدمات پس از فروش کنند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.