امنیت

اینترنت و شبکه

فناوری اطلاعات

June 5, 2013
16:49 چهارشنبه، 15ام خردادماه 1392
کد خبر: 55441

برنامه جدید برای قفل‌شکنی در فضای کلود

یک شرکت تجاری برنامه تازه‌ای عرضه کرده که با استفاده از آن کاربران می‌توانند قفل‌های DVDهای مختلف را حذف کرده و در فضای کلود به آنها دسترسی یابند.
 
به گزارش فارس به نقل از هوم مدیا مگزین، این برنامه هنوز در مرحله آزمایشی است، اما عرضه آن نحوه استفاده از دی وی دی های مختلف از جمله بلو-ری در محیط عادی و مجازی و همین طور دسترسی به محتوای چند رسانه‌ای و تفریحی در فضای مجازی را متحول خواهد کرد.
 
این برنامه تبدیل محتوای DVD به یک فایل ویدیویی با کیفیت بالا را به ازای دریافت 5 دلار ممکن کرده و سپس آن را قفل گذاری کرده و استفاده و اجرای فایل را در فضای مجازی و کلود بدون قفل نرم افزاری ممکن می کند. البته اگر کاربر نخواهد تبدیل فایل با کیفیت بالا انجام شود برای هر DVD تنها باید دو دلار بپردازد.
 
برای تبدیل DVDها به فایل های تصویری باکیفیت با چندین استودیوی مشهور فیلم سازی مشورت شده که از جمله آنها می توان به پارامونت، سونی پیکچرز، فاکس، یونیورسال و برادران وارنر اشاره کرد.
 
برنامه مذکور که توسط شرکت وودو طراحی شده به یک پایگاه داده برای دریافت اطلاعات گوناگون در مورد فیلم های سینمایی و برنامه های تلویزیونی متصل است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.