تلفن همراه

گوشی

June 6, 2013
16:21 پنجشنبه، 16ام خردادماه 1392
کد خبر: 55453

گوگل فعلا قادر به فروش Nexus 4 نیست!

اگر طی چند روز گذشته درخواست خرید گوشی هوشمند Google Nexus 4 با حافظه داخلی 16 گیگابایت را به صورت اینترنتی داده باشید، یک پیام برای شما ارسال می‌شود که در آن نوشته شده است پیام شما ره‌گیری شده و به ارسال کننده برگشت داده خواهد شد.
 
 
به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، در این پیغام هیچ توضیح داده نشده که این مشکل به چه علت ایجاد شده است. تنها پیامی که گوگل در این زمینه منتشر کرده این است که از این مشکل آگاهی دارد.
 
شرکت گوگل گوشی هوشمند Nexus 4 به رنگ سفید را هفته گذشته در تاریخ 28 می معرفی کرد و چند روز پس از آن فروش این محصول را روی فروشگاه اینترنتی Google Play آغاز کرد.
 
در این فروشگاه اینترنتی اعلام شده که فعلا مدل 16 گیگابایتی این گوشی هوشمند موجود است و مدل 8 گیگابایتی این محصول در دسترس نیست.
 
هنوز به درستی مشخص نشده است با وجود آنکه گوگل به طور رسمی این محصول را معرفی کرد، در حال حاضر امکان عرضه آن را ندارد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.