اپراتورها

تلفن همراه

June 9, 2013
7:04 یکشنبه، 19ام خردادماه 1392
کد خبر: 55477

مشترکان تلفن ثابت طی یکسال فقط ۲۸میلیون پیام کوتاه ارسال کردند!

قائم مقام شرکت مخابرات استان تهران با تاکید بر اینکه سرویس پیام کوتاه تلفن ثابت با استقبال خوبی از سوی مشترکان روبه‌رو شده است، گفت: مشترکان تلفن ثابت طی یک سال بالغ بر 28 میلیون پیامک از طریق تلفن ثابت ارسال کرده‌اند.
 
به گزارش ایسنا، ابراهیم یافتیان درباره‌ی آخرین وضعیت ارائه‌ی سرویس پیام کوتاه تلفن ثابت اظهار کرده است: در سال 91 بالغ بر 28 میلیون و 760 هزار و 276 پیام کوتاه از تلفن ثابت به ثابت و همراه ارسال شده است که با توجه به جدید بودن این سرویس، رقم قابل توجهی است.
 
وی با بیان اینکه سرویس ارسال SMS روی تلفن ثابت در سه نوع اینترنتی، آسانک، دانلود نرم افزار ارسال پیامک تلفن ثابت (پیاثا) و از طریق گوشی‌های دارای امکان ارسال پیامک راه‌اندازی شده است، گفت: با استفاده از SMS اینترنتی تلفن ثابت، مشترکان این امکان را خواهند داشت تا با شماره تلفن ثابت خود و از طریق اینترنت، به مشترکان تلفن همراه و یا تلفن ثابت پیام کوتاه ارسال کنند که در این سرویس شماره فرستنده پیامک، همان شماره تلفن ثابت مشترک بوده و حتی مشترکان می توانند پاسخ پیام خود را از خطوط مورد نظر دریافت کنند.
 
به گفته قائم مقام مدیرعامل شرکت مخابرات استان تهران و بر اساس اطلاعات نشریه ارتباطات ارسال پیام کوتاه تلفن ثابت از طریق گوشی نیز با استفاده از گوشی‌های تلفن ثابت که امکان ارسال پیام کوتاه را داشته باشند میسر است. همچنین از طریق سرویس پیاثا مشترک با استفاده از مودم و بدون نیاز به اینترنت و تنها با رایانه شخصی به تلفن ثابت یا همراه طرف مقابل خود پیامک ارسال می‌کند.
 
یافتیان ادامه داد: ارسال پیام کوتاه از تلفن ثابت به ثابت با توجه به تعرفه‌ای که برای پیامکهای تلفن ثابت درنظر گرفته شده بسیار به نفع مشترکان است و از این بابت بسیاری از مشترکان این سرویس را انتخاب کرده‌اند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.