اپراتورها

تلفن همراه

June 21, 2013
20:54 جمعه، 31ام خردادماه 1392
کد خبر: 55731

شمش های طلای ایرانسل به برندگان اهدا شد

1.jpg

مراسم اهدای جوایز برندگان جشنواره زمستان 91 ایرانسل، شامل 10 شمش طلا، 30 خرداد ماه در سالن آمفی تئاتر ساختمان مرکزی ایرانسل برگزار شد.
 
به گزارش روابط عمومی ایرانسل؛ در این مراسم که با حضور نمایندگان رسانه‌های جمعی و هیئت نظارت بر قرعه کشی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، جوایز جشنواره زمستان 91 ایرانسل، شامل یک شمش طلای یک کیلوگرمی و 9 شمش طلای100 گرمی به برندگان اهدا شد.
 
درجشنواره زمستان91 ایرانسل، کلیه مشترکین جدید ایرانسل که درهر یک از ماه های برگزاری جشنواره زمستان، سیم کارت خود را حداقل به مبلغ100 هزار ریال شارژ کرده باشند در قرعه کشی 9 شمش طلای 100 گرمی شامل هر ماه 3 شمش طلا، و تمامی مشترکین ایرانسل که در طول جشنواره به صورت ماهانه حداقل 100 هزار ریال سیم کارت خود را شارژ کرده باشند در قرعه کشی یک شمش طلای یک کیلوگرمی شرکت داده ‌شدند.
 
برنده خوش‌شانس شمش طلای یک کیلوگرمی جشنواره زمستان 91 ایرانسل از شهر اهواز و برندگان خوش‌شانس 9 شمش طلای 100 گرمی نیز از شهرهای تبریز، قشم، ولادیمه ،کیش، آبادان ، آبیک ، نکا ، تربت جام و تویسرکان بودند.
 
گفتنی است مراسم قرعه کشی شمش‌های طلای جشنواره زمستان91 ایرانسل 28 فروردین ماه در تبریز برگزار و بعد از ظهر 30 خردادماه این جوایز طی مراسمی که در ساختمان مرکزی ایرانسل برگزار شد، به برندگان اهدا گردید.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.