بازی

فناوری اطلاعات

June 24, 2013
20:11 دوشنبه، 3ام تیرماه 1392
کد خبر: 55786

فراخوان جشنواره بازی‌های رایانه‌ای

فراخوان سومین جشنواره بازی‌های رایانه‌ای تهران منتشر شد.

به گزارش مهر، دبیرخانه دائمی این جشنواره از تمام بازی‌سازان، نویسندگان و طراحان بازی دعوت کرد تا در بزرگترین رویداد بازی سازی سال کشور شرکت کنند.
 
ترویج مبانی فرهنگی و هویت اسلامی ایرانی از طریق این صنعت با نگاه ویژه به کودکان و نوجوانان، شناخت و حمایت از استعدادهای موجود این صنعت در کشور با رویکرد بومی سازی و تقویت تولید ملی، ایجاد فضای رقابت علمی، فنی، فرهنگی و هنری میان جوانان فعال در عرصه بازی های رایانه ای به منظور ارتقاء و رشد کمی و کیفی تولیدات، ایجاد زمینه برای رشد و شکوفایی خلاقیت های دانشجویان و دانش آموزان در صنعت سرگرمی و بازی و نمایش توانمندی های متخصصان و هنرمندان ایرانی و ایجاد زمینه برای رشد و شکوفایی خلاقیت های جوانان از اهداف برگزاری این رویداد است.
 
سومین جشنواره بازی های رایانه ای تهران با رویکرد آشنایی با دستاوردهای نوین بازی سازی در ایران، تقدیر از توانمندی و خلاقیت هنرمندان ایرانی، نمایش و سنجش نوآوری های هنرجویان و دانش آموختگان بازی و سرگرمی و دعوت از هنرمندان و متخصصان دیگر عرصه ها برای تقویت و پیشرفت بازی سازی در دو بخش «اصلی» شامل مسابقه بازی های ایرانی، مسابقه آفرینش های دانشجویی و بخش ویژه شامل مسابقه بازی نامه نویسی و طراحی کاراکتر برگزار خواهد شد.
 
31 تیرماه آخرین مهلت ارسال آثار تمامی بخش های جشنواره اعلام شده است.
 
علاقه مندان برای حضور و ثبت نام در این جشنواره که در مردادماه 1392 برگزار می شود می توانند به نشانی اینترنتی www.ircg.ir مراجعه کنند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.