باندپهن

زیرساخت: كاربران علیه اختلال اینترنت شكایت كنند!

«كاربرانی كه در اینترنت خود دچار مشكل هستند در ابتدا سرعت اینترنت را با كمك سرعت سنج سازمان فناوری اطلاعات اندازه‌گیری كنند و درصورت مشاهده تخلف مراتب را به سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گزارش داده و از شركت‌ خاطی شكایت كنند.»
 
مدیر كل روابط عمومی شركت ارتباطات زیرساخت اختلال اینترنت را به شركت‌های PAP نسبت داد و از كاربرانی كه در اینترنت خود دچار مشكل‌اند خواست در ابتدا سرعت اینترنت را با كمك سرعت سنج سازمان فناوری اطلاعات اندازه‌گیری كنند و درصورت مشاهده تخلف مراتب را به سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گزارش داده و از شركت‌ خاطی شكایت كنند.
 
«مهدی خدایی» در گفت و گو با ایلنا، هرگونه اختلال اینترنتی را در شبكه شركت زیرساخت تكذیب كرد و در مورد اختلالات ادامه‌دار شبكه اینترنت گفت: طی ماه گذشته در شبكه شركت ارتباطات زیرساخت كاهش پهنای باند و كاهش سرعت اینترنت به هیچ‌وجه وجود نداشته است و هرگونه اختلالی كه كاربران مشاهده كرده‌اند مطمئنا از ناحیه شركت‌های PAP و یا ارایه دهنده اینترنت است.
 
وی اظهار داشت: شركت ما موظف است طبق قرارداد‌های خود با شركت‌های اینترنتی، به آنها پهنای باند و سرعت ارایه كند، به عبارتی ما نمی‌توانیم كمتر از مقدار قرارداد كاهش سرعت اینترنت داشته باشیم.
 
خدایی خاطرنشان كرد: طی ماه گذشته تاكنون هیچ اختلالی در شبكه اینترنتی شركت ارتباطات زیرساخت وجود نداشته است، همچنین كه ما هیچ گزارش اختلالی هم از شركت‌های ‌PAP نداشتیم كه این نشان‌دهنده عدم اختلال در شبكه اصلی است و این‌كه اگر اختلالی هم وجود داشته مقصر آن شركت‌های ارایه دهنده اینترنت است نه شركت ارتباطات زیر ساخت.

۱ دیدگاه

  • وحید

    وحید

    کاش ذکر می کردید که نمیشه علیه مخابرات شکایت کرد !!!!!!! پاسخ

​​