اپراتورها

باندپهن

باندپهن ثابت

تلفن همراه

June 26, 2013
13:33 چهارشنبه، 5ام تیرماه 1392
کد خبر: 55824

مخابرات: DSL روستایی در حال توسعه است

مدیرعامل شرکت ارتباطات ثابت ایران گفت: مشترکان تلفن ثابت در کشور ۲۷ میلیون است و این شرکت تمام خدماتی که در قالب تلفن ثابت قابل ارائه باشد را بر عهده دارد.

به گزارش تسنیم، علی کارگزار در مراسم رونمایی از تمبر یادبود آشنای اول در استان خراسان شمالی با اشاره به اینکه 27 میلیون مشترک تلفن ثابت در کشور داریم، اظهار کرد: شرکت مخابرات ایران در حوزه ارتباطات ثابت در اواخر سال گذشته تصمیم گرفت که یک شرکت مستقل مسئولیت ارتباطات ثابت را همچون ارتباطات سیار عهده‌دار شود تا تغییر و تحولاتی را در این حوزه ایجاد کند.
 
وی تصریح کرد: در این راستا شرکتی با عنوان شرکت ارتباطات ثابت در اسفند سال گذشته فعالیت خود را آغاز کرد که این شرکت تمام خدماتی که در قالب تلفن ثابت قابل ارائه است را بر عهده دارد.
او با بیان اینکه شرکت ارتباطات ثابت ایران تمام تلاش خود را به کار بسته تا متنوع‌ترین و با کیفیت‌ترین خدمات را به مشترکان ارائه دهد، گفت: خوشبختانه طی چند ماه گذشته در حوزه دیتا خصوصاً دیتای خانگی و ADSL فعالیت‌های خوبی را در اقصی نقاط کشور از طریق خدمات این شرکت شاهد هستیم.
مدیر عامل شرکت ارتباطات ثابت ایران یکی از مهم‌ترین اهداف ایجاد این شرکت را برخورداری شهرهای کشور از اینترنت پرسرعت دانست و افزود: افزون بر این بسیاری از مناطق و حتی روستاها هم از اینترنت پرسرعت برخوردار بوده و این رویه همچنان در حال گسترش است.
مدیرعامل شرکت ارتباطات ثابت ایران دیگر هدف این شرکت را نوسازی شبکه و توسعه سرویس‌های جدید به مشترکان اعلام کرد و گفت: امسال همکاری و برنامه گسترده‌ای از سوی شرکت آغاز شده و تا پایان سال نتایج آن آشکار خواهد شد.
به گفته مهندس کارگزار، در حوزه بهبود کیفیت و سرویس دهی به مشتریان نیز برنامه‌هایی در دست اجراست به گونه‌ای که امکان دسترسی عموم به این خدمات فراهم شود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.