اپراتورها

تلفن همراه

July 2, 2013
14:24 سه شنبه، 11ام تیرماه 1392
کد خبر: 55940

ایجاد بخش مدیریت ارتباط با مشتری در شعب برگزیده شرکت خدمات اولTCT

به منظور تسهیل خدمت رسانی به مشترکین همراه اول، بخش "مدیریت ارتباط با مشتری" در هشت شعبه برگزیده شرکت خدمات اول TCT در تهران راه اندازی شد.
 
به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) از روابط عمومی شرکت خدمات اول TCT، با اجرای این طرح مسوولیت ثبت و رسیدگی به مشکلات مشترکین همراه اول در بخشهای مشکلات آنتن دهی، آوای انتظار، عدم امکان تماس با خارج از کشور، عدم امکان تماس با ۹۹۹۰، وصل پیامک تبلیغاتی، حذف پیامک تبلیغاتی، ثبت نام و خرید سیم کارت، مشکلات پیامک، سرویس های ارزش افزوده، مشکلات GPRS، مشکلات MMS، مشکلات بسته ها، مشکل خرید شارژ از ۹۹۹۰، مشکلات کارت شارژ اعتباری، عدم ارسال قبض، مشکلات خرید شارژ اینترنتی، مشکلات VMS، جیرینگ و هزینه مکالمات بیشتر محاسبه شده به عهده شرکت خدمات اول TCT می باشد.
 
براساس این گزراش، مشترکین همراه اول می توانند در فاز اول با مراجعه به هشت شعبه منتخب شرکت خدمات اول TCT تهران، مشکلات خود را ثبت و کد رهگیری دریافت نمایند. شرکت خدمات اول TCT پس از انجام پیگیری های مربوطه حداکثر پس از یک ماه به مشکلات ثبت شده در خصوص آنتن دهی و بین ۳ تا ۱۰ روز به سایر مشکلات پاسخ مناسب خواهد داد.
 
در این اطلاعیه آمده است مشترکین همراه اول می توانند از ساعت ۸ تا ۱۶ برای رفع مشکلات خود به هشت شعبه برگزیده شرکت خدمات اول TCT شامل شعبه پاسداران، سلیمان فارسی، پیروزی، ملت، آیت الله کاشانی، منتظری، حکمت شعار و شیخ فضل الله نوری مراجعه کنند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.