تلفن همراه

گوشی

July 16, 2013
14:08 سه شنبه، 25ام تیرماه 1392
کد خبر: 56215

هشدار در خصوص جعل کارت گارانتی گوشی های سونی و HTC در ایران

aryan garanty.jpg

شرکت آرمان همراه آرین بعنوان نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش گوشی های سونی و اچ تی سی در ایران، در خصوص جعل کارت های گارانتی اصلی این شرکت هشدار داد.
 
به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، در این اطلاعیه آمده: برخی از افراد سودجو برای فروش بهتر محصولات و دریافت سود بیشتر به جعل کارت گارانتی های اصلی با نام هایی همچون آرین همراه کیش و … نموده اند و عرضه گوشی های تلفن همراه با این کارت های گارانتی تقلبی، تنها به ضرر مصرف کنندگان تمام می‌شود؛ چرا که آنها با پرداخت هزینه بیشتر، محصولی را که فاقد خدمات پس از فروش است خریداری کرده اند.
 
این شرکت در اصلاعیه خود به خریداران توصیه کرده به کارت گارانتی شرکت آرمان همراه آرین در هنگام خرید توجه کرده و جهت صحت گارانتی محصولات سونی و اچ تی سی قبل از خرید  گوشی، IMEI  گوشی را از طریق اس ام اس به ۱۰۰۰۷۶۷۶ و یا تماس با شرکت آرمان همراه آرین به شماره 26206548-021   و یا در سایت www.aryanmena.com چک کنند و در صورت مشاهده تقلبی بودن گارانتی حتما با شرکت آرمان همراه آرین یا سازمان حمایت از  مصرف کننده و اداره بازرسی کل کشور موضوع را اطلاع دهند.
 
در این اطلاعیه تصریح شده بدیهی است دفتر این شرکت حق پیگیری های قانونی در این رابطه را برای خود محفوظ می داند.
 
آرمان همراه آرین نمایندگی رسمی گوشی های اچ تی سی و تنها نمایندگی سونی در ایران می باشد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.