تلفن همراه

فناوری

گوشی

July 17, 2013
14:53 چهارشنبه، 26ام تیرماه 1392
کد خبر: 56237

قابلیت‌های گوشی جدید موتورولا

گوشی جدید شرکت موتورلا که قرار است با محصولاتی نظیر آی‌فون 5 و گلکسی اس 4 رقابت کند دارای قابلیت‌های جالبی است.
به گزارش تلگراف، ویدئوی تبلیغاتی گوشی Motorola Moto X بعضی از قابلیت‌های آن را نشان می‌دهد. برای مثال این گوشی همواره قابلیت دریافت پیام‌های صوتی را دارد. حتی وقتی که گوشی قفل است می‌توان با گفتن جمله‌ای مخصوص آن را بیدار کرد و پیام‌های صوتی مختلفی را اجرا کرد.
 
این گوشی همچنین با تشخیص سرعت حرکت و فعال کردن حالت "خودرو" بعضی منوها و قابلیت‌های گوشی مانند سرعت شاتر دوربین را برای استفاده راحت‌تر در رانندگی تغییر می‌دهد. این اولین گوشی جنجالی شرکت موتورولا از زمانی است که توسط شرکت گوگل خریداری شد. احتمال می‌رود گوشی Moto X ماه دیگر به بازار عرضه شود ولی هنوز تاریخ رسمی و قیمت فروش آن مشخص نشده‌است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.