اپراتورها

تلفن همراه

July 19, 2013
17:35 جمعه، 28ام تیرماه 1392
کد خبر: 56262

چگونه سیم‌کارت رایتل خود را شارژ کنیم؟!

با توجه به این که مدت چندانی از ورود سیم‌کارتهای رایتل به بازار نمی‌گذرد در موارد متعدد کاربران از روشهای مختلف تهیه شارژ برای این سیم کارت‌ها می پرسند.
 
مشترکین رایتل که قصد شارژ کردن سیم‌کارتهای خود را دارند از طرق مختلف می‌توانند نسبت به این امر اقدام کنند.
 
خرید شارژ فیزیکی از فروشگاه‌ها، دفاتر پیشخوان دولت و نمایندگی‌های رایتل از راه های اولیه شارژ کردن سیم کارت‌های رایتل است. اما مشترکین رایتل می توانند با مراجعه به دستگاه‌های خود پرداز بانکهای سامان، پاسارگاد، رفاه، کشاورزی، آینده و مسکن نیز سیمکارت خود را شارژ کنند و یا به وسیله دستگاه پوز ( POS ) بانکهای پاسارگاد و آینده و همچنین توزیع کننده‌های الکترونیکی اینفوتک، آسان پرداخت پرشین و پرداخت الکترونیک سامان به شارژ کردن تلفن همراه خود مبادرت کنند.
 
استفاده از کدهای دستوری ( USSD ) یکی دیگر از راه‌های شارژ کردن سیم‌کارت‌های رایتل است که هم اکنون از طریق کدهای #720* برای بانک پاسارگاد و #733* برای توزیع کننده آسان پرداخت پرشین ( با استفاده از سیم کارت های غیر از رایتل ) فعال است و در این زمینه به مشترکین رایتل خدمات ارائه می دهد.
 
مشترکین تلفن همراه با در اختیار داشتن نرم افزارهای بانکهای مختلف ( Mobile App ) بر روی تلفن همراه خودشان می توانند فعالیتهای مختلف بانکی از جمله شارژ تلفن همراه را برای خود آسان کنند. نرم افزار بانکهای سامان، پاسارگاد و آینده در حال حاضر اقدام به ارائه شارژ سیم کارت رایتل بر روی نرم افزار بانکی خود کرده‌اند.
 
یکی دیگر از راه های انجام امور بانکی استفاده از دستگاه وب کیوسک ( Web Kiosk ) است که در بانک‌ها و مکانهای عمومی قرار می گیرد و هم اکنون بانکهای مختلفی با استفاده از این دستگاه به مشترکین خود خدمات ارائه می دهند. دستگاه وب کیوسک بانک کشاورزی نیز درحال حاضر به ارائه خدمت به مشترکین رایتل برای تهیه شارژ پرداخته است.
 
در نهایت یکی از آسانترین راه‌های شارژ سیم کارت رایتل وب سایت رسمی بانکهای پاسارگاد، آینده، مسکن و توزیع کننده‌های الکترونیکی آسان پرداخت پرشین، رایانمهر دانش سنج و پرداخت الکترونیک سامان به شمار می رود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.