اپراتورها

اینترنت و شبکه

تلفن همراه

July 21, 2013
23:29 یکشنبه، 30ام تیرماه 1392
کد خبر: 56287

بسته‌های ویژه ایرانسل برای طرفداران اینترنت همراه

ایرانسل در جشنواره تابستان 92 که از یک تیر آغاز و تا 31 شهریور ادامه دارد، پیشنهادهای تخفیفی ویژه‌ای برای طرفداران اینترنت همراه (GPRS) ارائه کرده است.
 
به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، مشترکین سیم کارتهای اعتباری ایرانسل می توانند از طریق وب سایت رسمی این اپراتور و کلیک بر روی گزینه "خرید اعتبار از طریق وب سایت" به تهیه شارژ اینترنت همراه (GPRS) اقدام کنند.
 
بدین ترتیب بعد از پرداخت اینترنتی، اعتبار درخواستی به طور مستقیم از حساب بانکی مشترکین کسر و برای استفاده از سرویس اینترنت همراه به اعتبار سیم کارت آنان افزوده می شود.
 
مشترکین علاقه‌مند به استفاده از اینترنت همراه ایرانسل همچنین می توانند از طریق وب سایت رسمی ایرانسل و بر حسب میزان استفاده خود یکی از حجمهای 150، 250 و 600 مگابایتی را به ترتیب، به ارزش 10، 20 و 50 هزار ریال انتخاب و استفاده کنند.
 
برای آن دسته از علاقه مندانی که از اینترنت همراه بیشتر استفاده می کنند نیز بسته‌هایی در نظر گرفته شده است که می توانند با مراجعه به وب سایت رسمی و انتخاب گزینه خرید اعتبار از طریق وب سایت، بسته‌های 2 گیگابایتی را به ارزش 100 هزار ریال و بسته‌های 4.5 گیگا بایتی را با پرداخت 200 هزار ریال خریداری کنند.
 
مشترکین سیم کارتهای دائمی، اعتباری و پیام رسان ایرانسل که از اینترنت همراه استفاده می کنند در طول جشنواره تابستان 92 ایرانسل، قادر خواهند بود از روز شنبه تا چهارشنبه از ساعت 2 الی 8 و در تمامی ساعات پنج شنبه‌ها و جمعه‌ها تنها با پرداخت 1 ریال به ازای هر کیلو بایت از اینترنت همراه استفاده کنند.
 
مشترکین سیم کارتهای اعتباری ایرانسل نیز در طول جشنواره تابستان می توانند با خرید کارت شارژ و شماره گیری کد # رمز شارژ*145* (ویژه شارژ GPRS) از تخفیف‌های ویژه بهره مند شوند.
 
آن دسته از مشترکینی که از این طریق اقدام به شارژ اینترنت همراه خود کنند می توانند بر حسب میزان استفاده خود یکی از حجم‌های 150، 250 و 600 مگابایت را به ترتیب، به ارزش 10، 20 و 50 هزار ریال انتخاب و استفاده کنند.
 
آن دسته از مشترکینی که بیشتر از اینترنت همراه استفاده می کنند نیز می تواند یکی از بسته‌های 2 گیگابایتی را به ارزش 100 هزار ریال و یا بسته های 4.5 گیگا بایتی را با پرداخت 200 هزار ریال خریداری کنند.
 
مشترکین سیم کارتهای دائمی و اعتباری در طول جشنواره تابستان 92 ایرانسل قادر خواهند بود یکی از بسته‌های اینترنت همراه با حجم‌های متنوع 150 مگابایت (به ارزش 10 هزار ریال)، 400 مگابایت (به ارزش 40 هزار ریال) و 2 گیگابایت (به ارزش 100 هزار ریال) را به ترتیب با مهلت استفاده 1، 7 و 30 روز خریداری کنند.
 
همچنین در طول جشنواره تابستان 92 ایرانسل، بسته‌های 200 مگابایتی نیز به ارزش 50 هزار ریال با مهلت استفاده یک ماهه در اختیار آن دسته از مشترکین سیم کارتهای دائمی و اعتباری که کمتر از اینترنت همراه استفاده می کنند قرار گرفته است.
 
علاقه‌مندان جهت اطلاع از کدهای فعال سازی هر یک از این بسته‌های تشویقی، اطلاع از میزان اعتبار باقی مانده شان و نیز نحوه اطلاع از حساب خود به وب سایت رسمی ایرانسل به آدرس www.irancell.ir مراجعه کنند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.