اپراتورها

تلفن همراه

July 24, 2013
17:25 چهارشنبه، 2ام مردادماه 1392
کد خبر: 56320

پشتیبانی تالیا از نخستین اپراتور سلامت مجازی کشور

مدیرعامل نخستین اپراتور سلامت مجازی گفت: اپراتور تالیا همکار مخابراتی طرف قرارداد برکت‌تل است و به زودی سیم‌کارت‌های خاصی از تالیا برای خدمات اپراتور سلامت مجازی آماده خواهد شد.
 
به گزارش فارس، جواد شکرخواه در مراسم اعطای مجوز اولین اپراتور خدمات سلامت مجازی کشور در خصوص زمان‌بندی ارائه خدمات توسط این اپراتور، اظهار داشت: تاکنون چهار ابزار سلامت الکترونیک شامل موبایل سلامت، پکیج علائم حیاتی، پکیج مرکز آزمایشگاهی سیار با 150 آزمایش (مخصوص مراکز بهداشت) و تحت هوشمند، برای اپراتور خدمات سلامت مجازی فراهم شده است.
 
مدیرعامل اولین اپراتور اپراتور خدمات سلامت مجازی گفت: این تجهیزات توسط تولید داخل برای اپراتور خدمات سلامت مجازی آماده شده است.
 
وی گفت: علاوه بر چهار ابزار سلامت الکترونیک، سامانه خدمات مشاوره تلفنی اپراتور سلامت مجازی نیز آماده شده است. همچنین امکان رؤیت رادیولوژی از طریق اینترنت نیز فراهم است.
 
شکرخواه در خصوص نحوه خدمت‌رسانی این اپراتور به مردم، تصریح کرد: اولویت ارائه خدمات توسط این اپراتور در روستاهاست.
 
وی در خصوص نحوه استفاده مردم از خدمات این اپراتور گفت: سامانه تلفنی 8999 (021) و سامانه اینترنتی 8999.ir روش ارتباط با این اپراتور است و به زودی نیز شماره کشوری 3030 برای سامانه تلفنی این اپراتور راه‌اندازی می‌شود.
 
مدیرعامل برکت تل تصریح کرد: پایلوت خدمات اپراتور سلامت مجازی برکت‌تل در سه شهر دوست‌محمد در زابل، پاوه در کرمانشاه و فشافویه در حال راه‌اندازی است که کل پروژه سلامت الکترونیک در فاز اول ظرف سه الی چهار ماه آینده راه‌اندازی می‌شود.
 
شکرخواه در خصوص تعرفه خدمات برکت‌تل تأکید کرد: فعلاً خدمات به صورت رایگان است، در آینده نیز بیمه برکت، خدمات پزشکی این اپراتور را پشتیبانی خواهد کرد.
 
وی در خصوص نحوه ارائه سرویس این اپراتور گفت: خدمات برکت‌تل از طریق بستر اینترنت، سیم کارت و تلفن ثابت ارائه می‌شود.
 
وی در خصوص اپراتور مخابراتی طرف همکاری با برکت‌تل گفت: اپراتور تالیا از برکت‌تل پشتیبانی می‌کند و به زودی نیز سیم‌کارت‌های خاصی از تالیا برای برکت‌تل آماده خواهد شد.
 
وی یادآور شد: خدمات موبایل سلامت برکت‌تل که نیاز به بستر تلفن همراه دارد، علاوه بر سیم‌کارت‌های تالیا برای مشترکان دیگر اپراتور نیز قابل استفاده خواهد بود.
 
وی همچنین حجم سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در اپراتور سلامت مجازی کشور را یک‌هزار میلیارد تومان عنوان کرد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.