تلفن همراه

گوشی

July 24, 2013
18:17 چهارشنبه، 2ام مردادماه 1392
کد خبر: 56335

عرضه موبایل کودک در جشنواره کامپیوتر و تلفن همراه

رئیس اتحادیه فروشندگان تلفن همراه از عرضه موبایل کودک در جشنواره فروش تلفن همراه و کامپیوتر – آیتکس شاپر- خبر داد و گفت: برای مجوز ارائه این کالا با وزارت آموزش و پرورش وارد مذاکره شده ایم.
 
ابراهیم درستی در نشست خبری با بیان اینکه جشنواره و نمایشگاه عرضه مستقیم کامپیوتر و تلفن همراه و دستگاههای صوتی تصویری و لوازم جانبی 20 تا 25 شهریورماه امسال در مصلی امام خمینی تهران برگزار می‌شود، اظهار داشت: این نمایشگاه با حمایت وزارت صنعت معدن و تجارت و مجمع امور صنفی توزیعی و خدماتی تهران، درصدد عرضه کالاهای دارای هولوگرام و طرح شبنم در این حوزه به خریداران است.
 
وی عرضه کالاهایی که دارای استاندارد بازم و بارکد باشد و مصرف کننده پس از خرید آن با معضل مواجه نشود را از جمله اهداف برپایی این جشنواره عنوان کرد و گفت: در این جشنواره برای نخستین بار درصدد عرضه موبایل کودک برای استفاده مطمئن خانواده ها هستیم که در این زمینه با وزارت آموزش و پرورش وارد مذاکره شده ایم تا بتوانیم مجوزهای لازم را اخذ کنیم.
 
درستی با تاکید براینکه در سال‌های گذشته نمایشگاه‌های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات همواره با مشکلات و محدودیت‌هایی مواجه بوده، افزود: برگزاری اغلب نمایشگاه‌های این حوزه در محل نمایشگاه‌های دائمی تهران به دلیل عدم دسترسی آسان با مشکلاتی روبرو بوده است؛ از طرفی در سال‌های اخیر قانون محاسبه ارزی مساحت غرفه برندهای خارجی، سبب خودداری تعداد زیادی از برندهای سخت‌افزاری از حضور در نمایشگاه‌های مرتبط شده و همچنین غیرقانونی بودن فروش کالا در نمایشگاه‌ها از دیگر موارد بازدارنده برای حضور در نمایشگاه‌ها بوده است.
 
رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم صوتی، تصویری و تلفن‌همراه با بیان اینکه مشکلات عنوان شده در نخستین نمایشگاه عرضه مستقیم کالای دیجیتال برطرف شده و در این نمایشگاه گروه‌های کالایی صوتی و تصویری، کامپیوتر، تلفن‌همراه، شبکه و امنیت، اتوماسیون اداری، سرگرمی‌های دیجیتال شرکت دارند، خاطرنشان کرد: براساس مجوز سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران، مجمع امور صنفی تولیدی و توزیعی تهران و مجمع امور صنفی توزیعی خدماتی تهران، تمام مشارکت‌کنندگان در این نمایشگاه باید مجوزهای لازم را از مجامع و اتحادیه‌های مرتبط دریافت کنند و در نمایشگاه، تمام قوانین حاکم بر بازار کسب و کار و عرضه کالا را رعایت کنند؛ بنابراین از ارائه کالاهای فاقد گارانتی و بارکد شبنم در این نمایشگاه جلوگیری به عمل خواهد آمد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.