اینترنت و شبکه

فناوری اطلاعات

July 27, 2013
19:23 شنبه، 5ام مردادماه 1392
کد خبر: 56399

اعتراف مدیرعامل مایکروسافت به اشتباهات مدیریتی خود

استیو بالمر مدیر عامل شرکت مایکروسافت طی یک سخنرانی به اشتباهات مدیریتی خود اذعان کرده است.
 
به گزارش فارس به نقل از تک اسپات،  از جمله نکات مورد اشاره وی تصمیم شخص او برای اختصاص 900 میلیون دلار بودجه برای طراحی و ساخت تبلت‌های اختصاصی مایکروسافت موسوم به سرفیس آرتی بوده است.
 
 
این تبلت‌ها نتوانستند در رقابت با تبلت‌های ساخت شرکت‌های رقیب مانند اپل و سامسونگ چندان موفق باشند و در نتیجه عرضه آنها به شکستی سنگین برای مایکروسافت منجر شد.
 
بالمر گفت ما بیش از تعدادی که تصور می‌شد به فروش برود، تبلت سرفیس آرتی ساختیم و در نهایت برای کسب توان رقابت قیمت آنها را در سراسر جهان به 150 دلار کاهش دادیم. مدیر عامل مایکروسافت برای امیدواری دادن به کارکنان این شرکت تصریح کرد که نسل جدید تبلت‌های سرفیس در حال تست شدن و آزمایش است و قرار است در آینده عرضه شود.
 
بالمر همچنین اذعان کرد مایکروسافت موفق نشده آن تعداد سیستم عامل ویندوز که مدنظرش بوده به فروش برساند و این عدم موفقیت هم حوزه رایانه‌های شخصی و هم دنیای رایانه‌های لوحی را در برمی گیرد. وی افزود مایکروسافت برنامه‌های گسترده‌ای برای بازاریابی ویندوزهای 8 و 8.1 در نظر گرفته است.
 
مدیر عامل مایکروسافت همچنین اظهار امیدواری کرد کاربران سیستم عامل ویندوز فون هم بتوانند از برنامه اینستگرام بر روی گوشی‌های خود استفاده کنند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.