اپراتورها

تلفن همراه

July 28, 2013
12:40 یکشنبه، 6ام مردادماه 1392
کد خبر: 56413

پرداخت صورت حساب میاندوره همراه اول شامل پیامک هدیه نمی شود

خبرگزاری ایمنا: مدیرعامل شرکت مخابرات استان اصفهان گفت: پرداخت صورت حساب همراه اول به صورت میاندوره شامل طرح پیامک هدیه نمی شود و چاپ و توزیع قبوض کماکان به طور ۲ ماهه و با فرمت جدید اجرایی می شود.
 
حسین کشایی در گفت و گو با ایمنا با اشاره به اینکه قبوض تلفن همراه اول ماهانه ارسال می شود، اظهار داشت: از آنجا که شیوه پرداخت قبض ها به شکل دوره های دو ماهه، گاهی مشکلاتی را برای کاربران ایجاد می کرد، براساس سیاستگذاری شرکت ارتباطات سیار مقرر شده صورت ماهانه میزان کارکرد مشترکان همراه اول دائم از طریق پیامک و با اعلام شناسه قبض و شناسه پرداخت اطلاع رسانی شود. 
وی افزود: در گذشته بسیاری از مشترکان ما خواهان آن بودند که کارکرد آنها به صورت ماهانه اعلام شود تا بتوانند هزینه های خود را مدیریت کنند. 
مدیرعامل شرکت مخابرات استان اصفهان تصریح کرد: در حال حاضر هیچ گونه تغییری در رویه قطعی خطوط همراه اول نخواهیم داشت و مشترکان می توانند همانند گذشته نسبت به پرداخت قبوض خود در دوره های دو ماهه اقدام کنند.
 وی بیان داشت: چنانچه مشترکان قبوض خود را در سیکل های یک ماهه پرداخت کنند، ‌می توانند از تسهیلات همراه اول در قالب بسته های ارسال پیامک رایگان بهره مند شوند.
کشایی با اشاره به اینکه آغاز این طرح از ابتدای سال جاری و با ارسال پیامک قبض مربوط به فروردین ماه به مشترکان آغاز شده، گفت: مشترکان در صورت انجام پرداخت غیرحضوری در مهلت مقرر بسته های هدیه پیامک رایگان بر اساس مبلغ پرداختی دریافت می کنند که تا ۲۰۰ هزار ریال ۲۵ پیامک، تا یک میلیون ریال ۵۰ پیامک، تا ۵/۱ میلیون ریال ۷۵ پیامک و بیشتر از ۵/۱ میلیون ریال ۱۰۰ پیامک هدیه دریافت می کنند. 
وی ادامه داد: پرداخت حساب به صورت میاندوره شامل طرح پیامک هدیه نمی شود و چاپ و توزیع قبوض کماکان به طور ۲ ماهه و با فرمت جدید اجرایی می شود.
مدیرعامل شرکت مخابرات استان اصفهان با اشاره به شکل جدید قبوض ۲ ماهه، اظهار داشت: این قبوض شامل ۲ ستون مجزا بوده که در هر ستون مبالغ مربوط به صورت حساب یک ماه درج می شود و با پرداخت صورتحساب یک ماهه اول، در ستون دوم صورت حساب مبلغ به طور بستانکاری و عدم پرداخت صورت حساب یک ماهه اول، مبلغ به شکل بدهی پیشین لحاظ می شود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.