فناوری اطلاعات

August 2, 2013
14:15 جمعه، 11ام مردادماه 1392
کد خبر: 56494

تداکس دانشگاه شریف برگزار میشود

این روزها دانشگاه صنعتی شریف در تدارک برگزاری یکی از معروف‌‌‌ترین و پرمخاطب‌ترین برنامه‌های حال حاضر جهان در زمینه طرح و نشر ایده‌های نو می‌باشد.

به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، تداکس دانشگاه صنعتی شریف نام رویدادیست که هفتم شهریور ماه میزبان شرکت‌کنندگان از سرتاسر کشور بوده و در آن موفق‌ترین دانشمندان، هنرمندان و فعالان حوزه کسب و کار ایران به سخنرانی خواهند پرداخت.

تد یک سازمان غیرانتفاعی بین‌المللی است که خود را وقف به اشتراک گذاشتن افکار و ایده‌های الهام بخش و نو برای عموم شهروندان جهان کرده است.

این سازمان حیات خود را 26 سال قبل تحت عنوان یک کنفرانس چهار روزه در کالیفرنیا آغاز کرد. این سازمان از متفکرین، ایده پردازان و فعالان پیشرو در سطح جهان دعوت می‌کند تا مهمترین ایده‌ های خود را به خلاقانه ترین شکل ممکن بازگو نمایند.

از این رو دانشگاه صنعتی شریف در راستای رسالت خود مبنی بر تسهیم دانش، نوآوری و سرمایه‌های فکری در ابعاد ملی و ایجاد روحیه خلاقیت و خودباوری در کشور در این روز میزبان شخصیت‌هایی همچون دکتر سعید سهراپ‌پور، دکتر علینقی مشایخی، دکتر علی‌اکبر صالحی، دکتر جواد صالحی، مهندس احمد قلعه بانی، دکترعلی رفیعی، استاد آیدین آغداشلو، استاد شمس لنگرودی، رضا کیانیان و سرکار خانم لیلی گلستان و … خواهد بود تا این بزرگان در فرصتی کوتاه چکیده تجربیات و اندیشه‌های خود را با مخاطبان به اشتراک بگذارند.

علاقه‌مندان میتوانند جهت ثبتنام و کسب اطلاعات بیشتر به آدرس www.tedxsharifuniversity.com مراجعه نموده و یا با دانشگاه صنعتی شریف شماره تلفن‌های 66009075 – 66027796 – 66165185 تماس حاصل نمایند. 

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.